• ahjltg93

BIM December 2016

Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December? 

För oss blir det första försöket, andra barnet.

• Svar på tråden BIM December 2016
  • Karin8206
    Linda2barnsmamma skrev 2016-12-15 20:34:18 följande:
    Ja ta ett nytt , kan ju bara varit för tidigt
    Testade med clearblue early och det ser ut som ett svagt streck..dock liite starkare än det jag tog för några dagar sedan..Denna väntan är jobbig. Bim imorgon så jag tycker att det borde vara starkare nu.
  • Hallonfrossa
    Karin8206 skrev 2016-12-16 04:49:36 följande:

Tog ett Clearblue early nu på morgonen och jag tycker mig se ett streck...men varför Vidar då isåfall det digitala "inte gravid"..? Blir inte klok på det här..

Jag ser på ditt test, earl visar ju på låga nivåer och med tanke på att ditt är så svagt fortfarande så har du nog inte kommit upp i hormon nivå för att digitalt ska ge resultat, de digitala ligger väll på "normala" 25 medan earl brukar ligga runt 10 tror jag.

Håller tummarna för dig:)
  • Karin8206
    Hallonfrossa skrev 2016-12-16 08:00:34 följande:

Jag ser på ditt test, earl visar ju på låga nivåer och med tanke på att ditt är så svagt fortfarande så har du nog inte kommit upp i hormon nivå för att digitalt ska ge resultat, de digitala ligger väll på "normala" 25 medan earl brukar ligga runt 10 tror jag.

Håller tummarna för dig:)

Tack! Men fick precis en liten blödning så det kanske är ett tidigt missfall..kanske därför plusset var svagt också. Får hoppas på nästa månad :)
  • Evasonja

Testade med early cb i onsdags och sen Apotekets i dag. Har inte skrivit innan men följt tråden. Grattis till alla pluss!

• Karin8206
    Evasonja skrev 2016-12-16 11:23:07 följande:

Testade med early cb i onsdags och sen Apotekets i dag. Har inte skrivit innan men följt tråden. Grattis till alla pluss!

Grattis till ditt plus :)
  • Evasonja

Jag vill jätte gärna vara med i en fb grupp. Har skickat PM här på fl men inte fått svar :( vill inte gå ut med namn i tråden då jag inte vill att någon vän/famil ska veta :)

• Karin8206

Det var inte blod som kom idag..har bara kommit väldigt lite brunfärgade flytningar?? Har bim imorgon men min mens brukar inte börja såhär..så brukar den vara på slutet.

Har mensvärk i mage och rygg också.

Vill bara att det ska gå en vecka så jag vet om plusset är kvar eller om det är missfall på g.

Någon här som haft bruna flytningar runt bim men ändå varit gravid?

• Hallonfrossa
    Karin8206 skrev 2016-12-16 20:29:14 följande:

Det var inte blod som kom idag..har bara kommit väldigt lite brunfärgade flytningar?? Har bim imorgon men min mens brukar inte börja såhär..så brukar den vara på slutet.

Har mensvärk i mage och rygg också.

Vill bara att det ska gå en vecka så jag vet om plusset är kvar eller om det är missfall på g.

Någon här som haft bruna flytningar runt bim men ändå varit gravid?

Har för mig att det kan vara vanligt att få en blödning, stor eller liten, runt tiden för när du skulle ha din mens, alltså bim, så blir det inte mer och testen ökar så är du nog fortfarande gravid :)
  • Yv1

Hoppar in här.. va med i oktobertråden men tyvärr inget. Nu tog jag ett test för 1h sen (bim idag) testet visade så här: någon???? Ej morgonurin... vågar man hoppas???

Svar på tråden BIM December 2016