BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Tog ett Clearblue early nu på morgonen och jag tycker mig se ett streck...men varför Vidar då isåfall det digitala "inte gravid"..? Blir inte klok på det här..
Jag ser på ditt test, earl visar ju på låga nivåer och med tanke på att ditt är så svagt fortfarande så har du nog inte kommit upp i hormon nivå för att digitalt ska ge resultat, de digitala ligger väll på "normala" 25 medan earl brukar ligga runt 10 tror jag.
Håller tummarna för dig:)
Testade med early cb i onsdags och sen Apotekets i dag. Har inte skrivit innan men följt tråden. Grattis till alla pluss!

Testade med early cb i onsdags och sen Apotekets i dag. Har inte skrivit innan men följt tråden. Grattis till alla pluss!
Ni som plussat, har ni haft nån mensvärk innan BIM?
Jag vill jätte gärna vara med i en fb grupp. Har skickat PM här på fl men inte fått svar :( vill inte gå ut med namn i tråden då jag inte vill att någon vän/famil ska veta :)
Det var inte blod som kom idag..har bara kommit väldigt lite brunfärgade flytningar?? Har bim imorgon men min mens brukar inte börja såhär..så brukar den vara på slutet.
Har mensvärk i mage och rygg också.
Vill bara att det ska gå en vecka så jag vet om plusset är kvar eller om det är missfall på g.
Någon här som haft bruna flytningar runt bim men ändå varit gravid?
Det var inte blod som kom idag..har bara kommit väldigt lite brunfärgade flytningar?? Har bim imorgon men min mens brukar inte börja såhär..så brukar den vara på slutet.
Har mensvärk i mage och rygg också.
Vill bara att det ska gå en vecka så jag vet om plusset är kvar eller om det är missfall på g.
Någon här som haft bruna flytningar runt bim men ändå varit gravid?
Hoppar in här.. va med i oktobertråden men tyvärr inget. Nu tog jag ett test för 1h sen (bim idag) testet visade så här: någon???? Ej morgonurin... vågar man hoppas???