Superfurry skrev 2017-06-20 11:12:54 följande:
Hej tjejer
Hoppas alt är bra med er. Måste bara säga tack för stödjande ord efter den sista misslyckande. Har varit i en ganska svår period nu och inte orkat skriva, läsa eller ens tänka på bebisverkstad just nu. Både jag och sambon tog hårt på sista försöket och vi har varit ja ledsna, besvikna, arga och väldigt uppgivna. Tänkte bara säga hej och att jag tar en paus från tråden nu. Känns trist att bara försvinna utan att tacka för alla stöd... har skumläst och sett at teet hänt lite saker...
Grattis till plus för er som plussat!
Grattis till fina UL till er som är gravida och fortsätter att vara gravida!
Grattis till ruvarstatus för er som blivit ruvare!
Kraft och mod till er som fortfarande kämpar!
och en speciell tack till Jessy som har tänkt på mig och undrat hur jag mått <3
Jag kanske kommer igen med förnyade krafter i höst. Ska försöka läsa och se hur det går för er, men får se om jag finner styrkan. Nu behöver vi bara ta det lugnt och rå om oss själva utanför bebisverkstan...
Kramar alla!!
Hallå Furry!
Gott å höra ifrån dig, har också tänkt på dig och förstår att ni blev helt spaka efter det försöket. Det tar ju stopp nånstans, så är det bara :(
Vore trevligt att höra ifrån dig nån gång under sommaren ,men det bestämmer du själv såklart.
Vi gör inte heller nån behandling nu, får se om det blir yill höst. Har nu andra mensen efter ivfen, den kom en vecka sent, så hoppas kroppen är normal nu.
Ta hand om dig/er :)