Maran73 skrev 2017-06-26 15:21:08 följande:
Ha ha, tack Smurfen, den 31 juli är det dags för RUL (rutinultraljud) så då kommer ny bild (ta i trä, är fortfarande liiite försiktig). Då ser man ju mer detaljer, ska bli kul!!!
Alltså, vi måste lösa detta med sjuttiosjuans namn... Vi döper ju om hej vilt, SuperFurry blev Furry och UndrandeSökare blev Undrande. Omröstning ombedes! Sjuan? 77?
Hoppas och tror att din sambo rättar sig in i ledet!

Hehe ja alla dessa namn, lite kul ändå att vi får döpa oss till andra namn. 77 är ju bra, om sjuttisjuan är ok med det:)
Ja, som ni vet så försvinner ju aldrig hoppet...käkar ju rosenrot och munkpeppar ( hoppas du Maran tycker det är ok ;), och känns som äl är på ingång. Trots all besvikelse i över två år så är man likadan...suck. Fick till det i söndags och förhoppningsvis ikväll så kanske det räcker...om gudarna är med oss.
Nån mer ivf blir det iaf inte för oss. Men ja, hoppas sambon och jag kan komma överens om äd. Igår såg jag en äldre kvinna som lutade sig vilande mot (hennes vuxna barn?) på en parkbänk, då tänkte jag fan jag vill inte vara ensam på ålderns höst.
Men så pajade sambons bil med reparation på ca 12000 nu, och imorse säger han " mina utgifter och inkomster har inte riktigt vart jämna i år". Nej! tänkte jag, vill ju berätta om alla kliniker NU ! Men har väl insett att rätt tid kommer aldrig, så bara kläcka ur sig det jag vill ha sagt, så får han säga vad han vill.
Ny bild 31 juli, ja gärna ! När är det dags förresten att den lille ska ut?