Anonym (Karin) skrev 2016-11-07 17:32:45 följande:
Du får bara ett kort svar på din verbala spya, jag har inte kallat dig för något som du så duktigt kallar invektiv.
Undrar vem som har mest fritid, du eller jag.

Se så schas iväg med dig, jag orkar inte med dig längre! (Betyder i klarspråk att det inte blir några fler svar som du kan bemöta med en massa ovidkommande trams.)
Tråden handlar för övrigt ENBART om ordet snippa, inte om dig, Damer, kaffekaskar eller något annat som rör sig i din fantasi.
Bye!

Ojdå det märks att du är politiker. Politiker är de personer som läser en text och sedan friserar innehållet till att få det att handla om något helt annat än vad som skrevs.
Ja jag vet att många gör så, men de som är experter på det området är oftast de som blir politiker med.
Di citerade mig och skrev i analogt till det jag skrev. Och skrev att du har svårt för bitterfittor och har redan innan, inlägget med bitterfittor, hoppat på mig med en jäkla massa invektiv. Så jag förstår att du har svårt för bitterfittor, du borde söka hjälp med tanke på att du måste har riktigt svårt för dig själv när du har så avsevärt svårt med bitterfittor..
Tycker det är synd om kommunen som hade så dålig smak att sätta dig som kommunalpolitiker.