• mariama

BIM 17-24 november?

Hej! Är det någon mer som har BIM någon gång mellan 17 och 24 november? Kul att följas åt tills dess, själv har jag BIM runt 20 november. Vi kan väl skriva här och peppa varann? 

Vet att det finns BIM november-tråd men det vore kul att skapa lite sammanhållning i en mindregrupp där vi har BIM inom ganska liknande dagar :) Hör av er! :)

• Svar på tråden BIM 17-24 november?
  • mariama
    KCEG skrev 2016-11-07 14:13:34 följande:

Hahahaha =) 
    Ja den här eviga längtan efter plusset, man har ju som sagt bestämt sig att man vill ha en liten bebis. Så väntan på ÄL och och BIM är olidlig. 

Veerkligen! Tror det gör det värre för mig själv i och med att jag blev gravid i juli men att det blev MA, hade nog inte varit fullt så otålig annars :') I vilken vecka var ditt MA?
  • KCEG
    mariama skrev 2016-11-07 14:16:47 följande:
    Veerkligen! Tror det gör det värre för mig själv i och med att jag blev gravid i juli men att det blev MA, hade nog inte varit fullt så otålig annars :') I vilken vecka var ditt MA?
    Jag fick reda på mitt MA i vecka 20, på RUL. Bebisen dog i vecka 16 +1 
    Förlossningen skedde sista veckan i Augusti. 
  • ostbollan
    KCEG skrev 2016-11-07 14:13:34 följande:

Hahahaha =) 
    Ja den här eviga längtan efter plusset, man har ju som sagt bestämt sig att man vill ha en liten bebis. Så väntan på ÄL och och BIM är olidlig. 

precis, helst igår hih :)
  • ostbollan
    mariama skrev 2016-11-07 14:00:46 följande:
    Jag kan inte heller koppla av! När man väl har bestämt sig vill man ha plusset NU liksom, haha.
    precis, helst igår :P
  • AlexSthlm

Ååh, denna väntan på bim och att testa, bara äl+4 idag och tiden går såå sakta :P Hur ska man få tiden att gå snabbare?

• Malimari

Hej. Hänger gärna med. Bim 20/11.

Andra försöket för att få tredje barnet ^^

• Cissi2801

Jag går gärna med här.. Har bim den 18/11.. Ska bli kul och följas åt nu innan bim

• mariama
    AlexSthlm skrev 2016-11-07 17:23:02 följande:

Ååh, denna väntan på bim och att testa, bara äl+4 idag och tiden går såå sakta :P Hur ska man få tiden att gå snabbare?

Åh just dom där dagars precis efter äl är SÅ sega! När det börjar bli uppåt +7 känns det som att det går lite snabbare. Jag försöker verkligen skippa tankarna på det, tur man jobbar så dagarna går hyfsat fort iaf :)
  • mariama

Superkul att vi blir fler, välkomna till tråden tjejer :) Hoppas vi får plus allihop!!

• AlexSthlm
    mariama skrev 2016-11-07 20:20:19 följande:

Åh just dom där dagars precis efter äl är SÅ sega! När det börjar bli uppåt +7 känns det som att det går lite snabbare. Jag försöker verkligen skippa tankarna på det, tur man jobbar så dagarna går hyfsat fort iaf :)

Känns som det är helt omöjligt att inte tänka på det och FL gör ju inte saken bättre heller ;) Men men nu är snart den här dagen över sen är det äl+5 för mig :P
Svar på tråden BIM 17-24 november?