Jag har BIM runt den 21 om jag håller min vanliga intervall...Hade ÄL igår, fick utslag på den vanliga CB och dubbelmonitorn men tog också ett från billiga tester som visade fullt utslag igår, samt äggvitesekret. Vi fick till lite mys igår och hoppas vi får till det idag också för i morse när jag testade igen fick jag glad gubbe och fullt utslag på billiga tester. Har också kollat tempen och den gick ner igår och upp idag så möjligen hade jag ÄL redan inatt. Så sjukt spännande detta testande och tempande
Ska testa om stickorna ger utslag senare idag också för när jag inte får mer utslag ska jag stötta med progesterallkräm.
Jag testade ÄL med stickor redan förra månaden men insåg sen att vi prickade fel dag för ÄL stickorna gav inte fullt utslag. Nu går jag ALL IN och kör både med tempning, kollar sekret, livmodertapp och olika ÄL tester och hoppas slippa bli besviken igen när det är dags för gravtestning. Har försökt få barn i drygt 1 år så detta blir vårt 14:e försök så jag känner väl inte så mkt hopp men jag/vi har gjort allt vi kan på egen hand, lyckas det inte nu blir det till att ta kontakt med vården.
Önskar er alla stort LYCKA TILL och hoppas och håller tummarna för att det blir vår tur att plussa denna månad!!