• Anonym (Lillan)

Lesbisk mamma

Min mamma har kommit ut som lesbisk, hon lämnade min pappa för en kvinna. Det gör så ont, pappa mår så dåligt. Jag kommer aldrig att kunna förlåta henne, finns inte en chans. Jag gråter över det varje dag. Och mamma hör av sig varje dag att hon vill prata med mig och förklara. Att jag ska ge henne en chans och inte ignorera henne för det som har hänt. Min tvillingsyster vill inte ens höra talas om det, hon har blockat mamma överallt. Precis överallt,vilket har resulterat i att mamma är jätte ledsen.

• Svar på tråden Lesbisk mamma
  • Fysatan

Din mamma är sjuk du borde inte träffa henne just nu. Du vet inte vad hon kan ställa till med just nu tyvärr.

• Anonym (Larissa)

Fruktansvärt att gå igenom det ni gör. Skulle din mamma verkligen saknat dig skulle hon aldrig gjort dig såhär illa. Det känns som att du lider allra mest. Du är en stark tjej, tänk på dig själv.

• Anonym (?)
    Anonym (Larissa) skrev 2016-12-05 22:16:37 följande:

Fruktansvärt att gå igenom det ni gör. Skulle din mamma verkligen saknat dig skulle hon aldrig gjort dig såhär illa. Det känns som att du lider allra mest. Du är en stark tjej, tänk på dig själv.

Vad menar du? Mamman är deprimerad, då händer det att man fattar beslut som inte är logiska. Det har inget att göra med hur mycket man saknar eller älskar sina barn. Jag tycker också TS är en stark tjej, och hon ska fokusera på att göra det som får henne själv att må bra (så länge det inte innefattar att såra och vara elak mot andra).
  • Anonym (Larissa)

Hon borde strunta i sin depression och tänka på sina barn. Hon saknar inte ts hon hittar på.

Anonym (?) skrev 2016-12-05 22:52:45 följande:

Vad menar du? Mamman är deprimerad, då händer det att man fattar beslut som inte är logiska. Det har inget att göra med hur mycket man saknar eller älskar sina barn. Jag tycker också TS är en stark tjej, och hon ska fokusera på att göra det som får henne själv att må bra (så länge det inte innefattar att såra och vara elak mot andra).

• Anonym (?)
    Anonym (Larissa) skrev 2016-12-05 22:54:51 följande:

Hon borde strunta i sin depression och tänka på sina barn. Hon saknar inte ts hon hittar på.

Du har uppenbarligen ingen som helst erfarenhet av människor med depression, det är inget man bara struntar i. Blir så beklämd av att vuxna (?) människor försöker få en tonåring att tveka på att hennes mamma älskar och saknar henne. Du borde skämmas!
  • Anonym (Lillan)

Hon saknar nog mig det tror jag. Men säkert inte mycket. Hon skriver aldrig att hon älskar mig med att hon saknar mig skriver hon. Mormor tvingar mig åka till henne också.

Anonym (?) skrev 2016-12-05 23:21:58 följande:

Du har uppenbarligen ingen som helst erfarenhet av människor med depression, det är inget man bara struntar i. Blir så beklämd av att vuxna (?) människor försöker få en tonåring att tveka på att hennes mamma älskar och saknar henne. Du borde skämmas!

• Anonym (Lillan)

Hon är sjuk, hon jobbar inom ambulansen annars trodde inte det skulle hända henne. Men det gjorde det. Jag tror hon saknar mig

Anonym (Larissa) skrev 2016-12-05 22:54:51 följande:

• Anonym (Lillan)

Hon har aldrig gjort mig illa! Aldrig någonsin. Är besviken på henne men kan inte visa det nu.

Anonym (Larissa) skrev 2016-12-05 22:16:37 följande:

• Anonym (Lillan)

Hon skrev idag att jag vilk veta om jag personligen har sårat dig. Och att hon inte vill leva utan mig att jag har det största hjärtat och är den finaste personen hon vet om.

• Anonym (Lillan)

Hon började gråta efter att min syster jag skäms för att skriva det men hon sa att har du haft för många kukar i dig och varit otrogen så att du måste prova med tjejer. Då svarade hon att jag har aldrig varit otrogen mot din pappa ska du veta. Hon har fått hårda smällar av min syster och vidriga blickar. Ändå är min syster den som har varit mammas tjej.

Svar på tråden Lesbisk mamma