• michimichi

BIM Januari 2017

Tänkte skapa en bim-tråd som gäller för hela januari månad. 

Jag själv är 25 år och vi ska nu ÄNTLIGEN påbörja syskonverkstaden till vår 2 åriga tjej!

Har beräknad ÄL 6 januari, så BIM är runt 20/1. 

Någon som vill följas åt? :)

Gravid

• Svar på tråden BIM Januari 2017
  • eg90

Mensen kom ikväll.. Gråter

I april så har vi försökt i 2 år.

Har beställt Munkpeppar och Progestronkräm från graviditetskollen och hoppas att de ska ge någon hjälp.

• tvåsmåunderverk
    eg90 skrev 2016-12-20 23:44:26 följande:

Mensen kom ikväll.. Gråter

Har beställt Munkpeppar och Progestronkräm från graviditetskollen och hoppas att de ska ge någon hjälp.

:( har ni skaffat hjälp? Efter 1 år av aktivt försökt har man ju rätt till att få hjälp!
  • anna7607
    eg90 skrev 2016-12-20 23:44:26 följande:

Mensen kom ikväll.. 

Nu har ni rätt att få hjälp så ring och boka tid. Två års försök så har man den hjälpen. Ett år om man inte blir gravid efter mf.
  • anna7607

Hoppar in här jag med. Mensen kom idag fyra dagar sen. Äl på nyår Bim den 18. Försök nr 20. Två mf innan senaste va i maj.

• Mirabelle24

Hej! Kliver in här jag med. Blir 4e försöket, första barnet! ÄL nästa vecka och bim runt den 12/1 :)

• eg90
    tvåsmåunderverk skrev 2016-12-21 04:29:17 följande:
    :( har ni skaffat hjälp? Efter 1 år av aktivt försökt har man ju rätt till att få hjälp!
    Vi vet att man kan få hjälp efter 1 år. Men vi vill inte riktigt söka hjälp ännu utan fortsätter som vanligt.
  • Lillafisfia
    Mirabelle24 skrev 2016-12-21 12:55:58 följande:

Hej! Kliver in här jag med. Blir 4e försöket, första barnet! ÄL nästa vecka och bim runt den 12/1 :)

Då har vi BIM samtidigt!!
  • HoppasPåEnTill

Nu flyttar jag in i drn här tråden istället. Hoppas att det är ok. Har ÄL ungefär idag så BIM bör vara ca 4:e januari.

• Lillafisfia

En fråga! Idag fick jag vad jag skulle kalla en brunaktig flytning, ganska ljus. Inte blödning alltså. Mer än en vanlig flytning men nu på eftermiddagen är det tillbaka till klar färg. ÄL är inte förens på mån-tisdag. Någon som vet vad det kan vara eller som haft liknande? Kan ju såklart bara vara kroppen som är random!

Svar på tråden BIM Januari 2017