• michimichi

BIM Januari 2017

Tänkte skapa en bim-tråd som gäller för hela januari månad. 

Jag själv är 25 år och vi ska nu ÄNTLIGEN påbörja syskonverkstaden till vår 2 åriga tjej!

Har beräknad ÄL 6 januari, så BIM är runt 20/1. 

Någon som vill följas åt? :)

Gravid

• Svar på tråden BIM Januari 2017
  • HäxanSurtant
    Nykär15 skrev 2016-12-28 15:19:51 följande:

Usch så hemskt...vet ni vad som hände? 

Nej, allt såg bra ut i v 15. Det går under plötslig spädbarnsdöd, men något måste varit fel annars hade han ju klarat sig. Vi var överens att göra ett nytt försök direkt när vi fick veta att han inte levde. Det var på RUL och vi tittade på varandra och sa "vi gör det igen!" direkt så det känns helt ok. Blev gravid på första försöket och tänker att det nog kommer gå fort nu igen! 
  • Sh0an
    tvåsmåunderverk skrev 2016-12-28 14:39:09 följande:

Använde cb när jag blev gravid med min minsta, dom var bra! Denna gången använde jag stickor från billiga tester. Då ser man stegringen och det är ju bra :) så hade positivt i förrgår och igår! Så antar att ägglossningen var i förrgår eller igår :)

Spännande att vi kan följas åt med exakt lika datum :D
  • tvåsmåunderverk
    Sh0an skrev 2016-12-28 16:45:09 följande:
    Spännande att vi kan följas åt med exakt lika datum :D
    Ja! :D tänkte du testa innan BIM?
  • Sh0an
    tvåsmåunderverk skrev 2016-12-28 18:08:24 följande:

Ja! :D tänkte du testa innan BIM?

Jag gjorde det förra månaden men blev så himla besviken när det va neg så tänkte att jag denna gången ska vänta till Bim. Om jag klarar det haha ;) Ska till min läkare på gyn imorgon för kontroll, så får se vad han säger denna gången om ägglossningen. När ska du testa? :D
  • sweetcandy
    HäxanSurtant skrev 2016-12-28 14:19:24 följande:

Hej på er!
    Jag hoppar in här eftersom jag hoppas på BIM i januari typ 15-16-17/1 någonting tror jag! 
    Här hemma började vi jobba på en liten sladdis igår, har ÄL i helgen tror jag!

Hade ett sent missfall (v 21) för några veckor sedan och har nu nyss haft första mensen efter detta! Så nu håller vi tummarna för att det kommer en bebis efter sommaren 2017!

Jag har 2 barn sedan tidigare, 10 & 7 år!

Beklagar er förlust <3
    Jag har också förlorat ett barn. Min ena pojke va sjuk när han föddes och dog när han va 4,5mån!
  • sweetcandy

Fick ju pos ÄL test idag, och det hugger så fruktansvärt mycket i magen nu!!!

Brukar ni också få sådär jätte ont vid ÄL?

• Sh0an
    sweetcandy skrev 2016-12-28 18:24:27 följande:

Beklagar er förlust <3

Jag har också förlorat ett barn. Min ena pojke va sjuk när han föddes och dog när han va 4,5mån!

Beklagar verkligen :( Så hemskt :(
  • HoppasPåEnTill
    sweetcandy skrev 2016-12-28 18:25:33 följande:

Fick ju pos ÄL test idag, och det hugger så fruktansvärt mycket i magen nu!!!

Brukar ni också få sådär jätte ont vid ÄL?

Jag kan få riktigt ont, på ena sidan, när äggblåsan spricker. Tyvärr inte varje månad.
  • sweetcandy
    HoppasPåEnTill skrev 2016-12-28 18:43:55 följande:
    Jag kan få riktigt ont, på ena sidan, när äggblåsan spricker. Tyvärr inte varje månad.
    Tror bara jag känt såhär mycket en gång tidigare! Jag kan knappt resa mig ur soffan för de gör så fruktansvärt ont haha. Hoppas de lägger sig snart!!
Svar på tråden BIM Januari 2017