• michimichi

BIM Januari 2017

Tänkte skapa en bim-tråd som gäller för hela januari månad. 

Jag själv är 25 år och vi ska nu ÄNTLIGEN påbörja syskonverkstaden till vår 2 åriga tjej!

Har beräknad ÄL 6 januari, så BIM är runt 20/1. 

Någon som vill följas åt? :)

Gravid

• Svar på tråden BIM Januari 2017
  • KCEG

Hoppar in här... BIM den 20/1 hoppas hoppas på vår tur efter mf och MA i bagaget! 
    2017 måste få bli ett bättre år. 

• Sally8585

Jag har 39 dagars cykel denna månad..det är långt! Kan man korta ned cykeln på något vis? :/

• Mjölk
    Hallonfrossa skrev 2016-12-22 18:16:33 följande:

Här har du :)

Tack! ????
  • Mjölk
    KCEG skrev 2016-12-22 18:52:59 följande:

Hoppar in här... BIM den 20/1 hoppas hoppas på vår tur efter mf och MA i bagaget! 

Mmm vi håller tummarna för det! 2017 here we come!
  • Mjölk
    Sally8585 skrev 2016-12-22 23:10:19 följande:

Jag har 39 dagars cykel denna månad..det är långt! Kan man korta ned cykeln på något vis? :/

Brukar du ha så långa cykler? Finns väl läkemedel o säkert naturprodukter också. Googla vetja.

Hoppas du hittar nåt som hjälper.
  • Sally8585
    Mjölk skrev 2016-12-22 23:20:44 följande:

Brukar du ha så långa cykler? Finns väl läkemedel o säkert naturprodukter också. Googla vetja.

Hoppas du hittar nåt som hjälper.

Nä denna cykel är tok lång. Normalt 28 - 31. Får kolla upp det :) tack!
  • Ruffs
    Khaleesi85 skrev 2016-12-22 10:53:01 följande:
    Tar en tablett bidrottninggele på morgonen, sen 2 tabletter rosenrot/dag. Extra starka sorten. Verkade funka få igång mensen, så hoppas det även får igång ägglossningen :)
    Va spännande :) håller tummarna för dig och hoppar förbi hälsokosten och handlar lite tabletter jag med :D
  • royce

Hej alla!

Jag hoppar också in i denna tråden, så spännande att följas åt!
    Jag fick mensen igår och därmed försvann hoppet att vi skulle plussa på julafton :(
    Har beräknad ÄL kring 14-20 januari, brukar variera rätt mycket för mig. Beräknad BIM 19 januari.
    Jag är 30 och min man 35, det här blir första barnet för oss. Vi har försökt i ca 2 år nu utan resultat, vi kommer börja söka hjälp nu i mellandagarna för att utreda om det finns någon orsak till varför vi inte blir gravida. Men under tiden så fortsätter vi försöka!
    Har beställt hem CB digitala ägglossningstest, den som visar 4 fertila dagar. Så det blir en runda till med att kartlägga ägglossningen.

Lycka till allihopa!! Önskar att Januari 2017 blir fyllt med massa blå plus och stickor med två streck på! :D

• lisohl
    KCEG skrev 2016-12-22 18:52:59 följande:

Blev det tidigt mf för dig den här månaden? Tyckte jag såg i nån annan tråd att du plussat.
Svar på tråden BIM Januari 2017