• michimichi

BIM Januari 2017

Tänkte skapa en bim-tråd som gäller för hela januari månad. 

Jag själv är 25 år och vi ska nu ÄNTLIGEN påbörja syskonverkstaden till vår 2 åriga tjej!

Har beräknad ÄL 6 januari, så BIM är runt 20/1. 

Någon som vill följas åt? :)

Gravid

• Svar på tråden BIM Januari 2017
  • Prinsessan

Jag håller all tummar och tår för oss och våra september/oktober- bebisar.

Kan bara instämma med er andra, denna vänta till BIM är olidligt lång.

Har BIM 2/1, som sagt, har en massa tecken som jg läst att andra har...

samtidigt så är jag orolig att det bara är inbillning för att bi hoppas så mycket... :)

Ni som har barn sen innan, vad hade ni för tidiga tecken, minns ni?

Svampinfekrion, från ingenstans

Känslan av tunga, spända, bröst

Svullen känsla i kroppen

Trött och "ofokuserad"

• tvåsmåunderverk
    Sh0an skrev 2016-12-28 18:18:56 följande:
    Jag gjorde det förra månaden men blev så himla besviken när det va neg så tänkte att jag denna gången ska vänta till Bim. Om jag klarar det haha ;) Ska till min läkare på gyn imorgon för kontroll, så får se vad han säger denna gången om ägglossningen. När ska du testa? :D
    Ja man blir ju det! Men jag lär nog testa några dagar innan om jag känner mig rätt ;) så slipper det bli sån käftsmäll om mensen kommer! Åh vad spännande! :D går du till läkaren för att kolla ägglossningen eller av andra anledningar? :)
  • tvåsmåunderverk
    HäxanSurtant skrev 2016-12-28 14:19:24 följande:

Hej på er!
    Jag hoppar in här eftersom jag hoppas på BIM i januari typ 15-16-17/1 någonting tror jag! 
    Här hemma började vi jobba på en liten sladdis igår, har ÄL i helgen tror jag!

Hade ett sent missfall (v 21) för några veckor sedan och har nu nyss haft första mensen efter detta! Så nu håller vi tummarna för att det kommer en bebis efter sommaren 2017!

Jag har 2 barn sedan tidigare, 10 & 7 år!

Beklagar!! :(
  • Sh0an
    tvåsmåunderverk skrev 2016-12-29 07:16:50 följande:

Ja man blir ju det! Men jag lär nog testa några dagar innan om jag känner mig rätt ;) så slipper det bli sån käftsmäll om mensen kommer! Åh vad spännande! :D går du till läkaren för att kolla ägglossningen eller av andra anledningar? :)

Haha ja man är så nyfiken :) Jag har katarr på lovmodertappen, inget som enligt han påverkar att bli gravid men enligt google så gör det de :(
  • tvåsmåunderverk
    Sh0an skrev 2016-12-29 08:40:59 följande:
    Haha ja man är så nyfiken :) Jag har katarr på lovmodertappen, inget som enligt han påverkar att bli gravid men enligt google så gör det de :(
    Det låter inge roligt! Har aldrig hört talas om det dock? Men tror du ska lita mer på din läkare än Google :)
  • FrökenE1985

Hej på er! Nu hoppar jag in här också. Hade troligen äl igår så bim bör vara senast 12 januari.

• Sh0an
    tvåsmåunderverk skrev 2016-12-29 09:49:12 följande:

Det låter inge roligt! Har aldrig hört talas om det dock? Men tror du ska lita mer på din läkare än Google :)

Oj livmodertappen ska det stå. Ja det är väl så men svårt att inte läsa på google också ;) enligt min app ägglossade jag ju i måndags och det höll han också med om när han kikade med vul, nu återstår det bara att se då :)
  • HäxanSurtant
    sweetcandy skrev 2016-12-28 18:24:27 följande:
    Beklagar er förlust <3
    Jag har också förlorat ett barn. Min ena pojke va sjuk när han föddes och dog när han va 4,5mån!
    Jag beklagar verkligen sweetcandy! 
  • tvåsmåunderverk
    Sh0an skrev 2016-12-29 10:05:19 följande:
    Oj livmodertappen ska det stå. Ja det är väl så men svårt att inte läsa på google också ;) enligt min app ägglossade jag ju i måndags och det höll han också med om när han kikade med vul, nu återstår det bara att se då :)
    Jag är också en sån som googlar allt, haha! Då håller vi tummarna! :D
Svar på tråden BIM Januari 2017