• michimichi

BIM Januari 2017

Tänkte skapa en bim-tråd som gäller för hela januari månad. 

Jag själv är 25 år och vi ska nu ÄNTLIGEN påbörja syskonverkstaden till vår 2 åriga tjej!

Har beräknad ÄL 6 januari, så BIM är runt 20/1. 

Någon som vill följas åt? :)

Gravid

• Svar på tråden BIM Januari 2017
  • Mirabelle24

Nu ser det ut som att ÄL är på G! Tempen sjönk idag och det brukar vara ett tecken på att ÄL kommer typ imorgon. Vilken tur att jag kollade med er här, annars hade jag tänkt att det redan varit och skitit fullständigt i denna månads försök, haha.

Nu har jag dock ett dilemma... Nyår. Om det stämmer och jag har ÄL nu snart så betyder det att nyår hamnar på ÄL+1/2, tror ni det har negativ verkan på allt om jag dricker alkohol då? Har googlat massor men kommer inte fram till något bra svar!

• Livetsgång

Själv är jag förvirrad haha.

Fick glad gubbe på ÄL CD14 så enligt statistik borde ÄL sättas på CD15-16

FF satte ÄL samma dag som glad gubbe dvs CD 14 men NC satte på CD15

Vad sjutton ska jag räkna efter :O

• Tosson

Hoppar in här med :) 
    Första försöket med första barnet. Jag 26 och maken 29 år. Beräknad ÄL idag enligt app och BIM 11.1... :)

• Nykär15

ÄL bör komma under slutet på nästa vecka, så BIM bör bli runt 19-21/1 gissningsvis. 

Tar dubbeldos Letrozol och förra gången kom ÄL på dag 13 så får se om det blir nåt liknande denna gången. 

Har försökt ett år, har ett mf i mars och ett MA (dött v 12+2) i juli med mig i bagaget...hade hoppats vara gravid innan vårt MA:s BF-datum som är 31/1...tiden börjar bli knapp för att hinna med det målet känner jag...

• Sh0an

Hoppar in här jag oxxå :) BIM 9 januari . Detta är vårt tredje försök. Håller tummarna för allihop för en plus månad!! :)

• tvåsmåunderverk
    Sh0an skrev 2016-12-28 12:16:28 följande:

Hoppar in här jag oxxå :) BIM 9 januari . Detta är vårt tredje försök. Håller tummarna för allihop för en plus månad!! :)

Har också BIM 9/1! :)
  • Sh0an

Å spännande tvåsmåunderverk :D Spännande dagar framåt nu :D Hur gör man när man svarar på ett inlägg istället för att skriva ett nytt som jag gör nu? Haha hittar ingen svar knapp!

• tvåsmåunderverk
    Sh0an skrev 2016-12-28 12:58:15 följande:

Å spännande tvåsmåunderverk :D Spännande dagar framåt nu :D Hur gör man när man svarar på ett inlägg istället för att skriva ett nytt som jag gör nu? Haha hittar ingen svar knapp!

Denna knapp :)

• Sh0an
    tvåsmåunderverk skrev 2016-12-28 13:18:05 följande:

Denna knapp :)

Nuuu så :D Tack :D
Svar på tråden BIM Januari 2017