• michimichi

BIM Januari 2017

Tänkte skapa en bim-tråd som gäller för hela januari månad. 

Jag själv är 25 år och vi ska nu ÄNTLIGEN påbörja syskonverkstaden till vår 2 åriga tjej!

Har beräknad ÄL 6 januari, så BIM är runt 20/1. 

Någon som vill följas åt? :)

Gravid

• Svar på tråden BIM Januari 2017
  • tvåsmåunderverk
    Lillafisfia skrev 2016-12-21 16:02:34 följande:

En fråga! Idag fick jag vad jag skulle kalla en brunaktig flytning, ganska ljus. Inte blödning alltså. Mer än en vanlig flytning men nu på eftermiddagen är det tillbaka till klar färg. ÄL är inte förens på mån-tisdag. Någon som vet vad det kan vara eller som haft liknande? Kan ju såklart bara vara kroppen som är random!

Låter som en mellanblödning :) och du är säker på att du inte har äl nu? För kan ju vara en älblödning!
  • Khaleesi85

Har mens nu så Bim runt 20/1. Hoppas på en försenad julklapp då :)

• Khaleesi85

Äter både rosenrot och bidrottninggele, så hoppas det funkar :)

• Khaleesi85

• Ruffs
    Khaleesi85 skrev 2016-12-21 18:40:42 följande:

Hur många rosenrot / bidrottning tar du?
  • Mjölk

Hej! Hur är det nu? När är det dags att börja äl-testa? Jag fick mens 15:e december. Blir det till att börja testa 25:e då?

• anna7607
    Mjölk skrev 2016-12-21 22:51:42 följande:

Hej! Hur är det nu? När är det dags att börja äl-testa? Jag fick mens 15:e december. Blir det till att börja testa 25:e då?

Japp 10/11 dagar efter mensen första dag. Jag ska börja den 28e. :)
  • Khaleesi85
    Ruffs skrev 2016-12-21 22:25:45 följande:

Hur många rosenrot / bidrottning tar du?

Tar en tablett bidrottninggele på morgonen, sen 2 tabletter rosenrot/dag. Extra starka sorten. Verkade funka få igång mensen, så hoppas det även får igång ägglossningen :)
  • Mjölk
    anna7607 skrev 2016-12-22 07:15:33 följande:

Japp 10/11 dagar efter mensen första dag. Jag ska börja den 28e. :)

Tack då har jag tänkt rätt. Står lite olika på olika ställen men antar att det är dag 11 om man har 28 dagars cykel o 14 dagars lutealfas. Hursom så har jag nu också börjat käka bidrottninggele. ????
  • Hallonfrossa
    Mjölk skrev 2016-12-22 18:09:39 följande:

Tack då har jag tänkt rätt. Står lite olika på olika ställen men antar att det är dag 11 om man har 28 dagars cykel o 14 dagars lutealfas. Hursom så har jag nu också börjat käka bidrottninggele. ????

Här har du :)

Svar på tråden BIM Januari 2017