• michimichi

BIM Januari 2017

Tänkte skapa en bim-tråd som gäller för hela januari månad. 

Jag själv är 25 år och vi ska nu ÄNTLIGEN påbörja syskonverkstaden till vår 2 åriga tjej!

Har beräknad ÄL 6 januari, så BIM är runt 20/1. 

Någon som vill följas åt? :)

Gravid

• Svar på tråden BIM Januari 2017
  • Lillafisfia

Nä nu är ja förvirrad, har ÄL runt 29/12 och BIM 12/1. Har sedan i onsdags haft bruna flytningar, inte hela tiden utan nån eller två gånger / dag. Lite i trosan eller på papperet. Känt lite molande värk vid några tillfällen. Tagit ÄL-test igår och idag med ljusare sträck båda gångerna. Vad är detta???

• emmajagsmyr

hoppar in här jag med.. äl 30/12 och bim 13/1. första försöket efter ett missfall i nov, min dotter dog i magen i v 30 i somras så inga levande barn sen tidigare

• KCEG
    lisohl skrev 2016-12-23 13:22:19 följande:
    Blev det tidigt mf för dig den här månaden? Tyckte jag såg i nån annan tråd att du plussat.
    Ja tyvärr... plussade och sen kom allt dagen efter.. så lyckan  blev kortvarig =( 
    Hemska hemska känsla. 
  • KCEG
    emmajagsmyr skrev 2016-12-24 09:53:07 följande:

hoppar in här jag med.. äl 30/12 och bim 13/1. första försöket efter ett missfall i nov, min dotter dog i magen i v 30 i somras så inga levande barn sen tidigare

Jag beklagar, kliver själv ut från ett  tidigt missfall.. som du säkert läst i tråden och ett MA i vecka 20 i Augusti. 
    Kram till dig, hoppas att 2017 kan bli året då allt vänder!
  • Livetsgång

Hoppar in här :)

Köpte CB digital ägglossning den 23 och testat 2ggr/dagen

Igår på sena julaftonkvällen fick jag en glad gubbe :D

Tog ett digitalt 2 timmar innan som gav tom cirkel likt dagarna före och tänkte igår "ahh va fanken jag tar ett extra test innan jag ska sova" har ändå några kvar och vipps en glad gubbe dök upp.

Temphöjning nu på morgonen
    LH stegring va högst igår för nu är det åter tom cirkel på digital ÄL.
    Trådiga flytningar igår och idag fortfarande
    Hade även blodig flytning innan
    Små stick i äggstockarna på båda sidor som migrera smått

Ikväll blir det till att locka sambon åter.
    Hade mys senast den 21 December så får köra en runda ikväll med :)

BIM 9 Januari

• lisohl
    KCEG skrev 2016-12-25 14:38:20 följande:
    Ja tyvärr... plussade och sen kom allt dagen efter.. så lyckan  blev kortvarig =( 
    Hemska hemska känsla. 
    Åh va tråkigt, beklagar verkligen!
  • Emmeliina

Hoppar in här jag med. Går på andra försöket till barn nummer två. Beräknad ÄL 10/1 och bim 24/1.

Heja oss alla!

Nicole 110322
  • fruthomsen

Flyttar över från December tråden.

Mensen kom igång idag. Plusset som vi hoppades på inför julafton blev istället rosa flytningar. Igår var det inget, men tidigt imorse satte det igång.

Champagne på nyår och sen hoppas vi nu innerligt på att januari blir en bra månad. Vår yngsta dotter fyller 1 år och ev får vi ett pluss :) Det blir vårt andra försök till barn nr 4.

• larssonc

Hoppar in här. Testade tokblankt idag på bim +2 (äl+ 14 enligt FF och äl +13 enligt NC). Har fortsatt hög temp och mensen kommer inte igång men nu är det väl mer bara en fråga om när.. vet inte när bim eller äl är än, får väl se efter att mensen behagar att komma igång.

• m12345
    Livetsgång skrev 2016-12-25 15:03:34 följande:

Hoppar in här :)

Köpte CB digital ägglossning den 23 och testat 2ggr/dagen

Igår på sena julaftonkvällen fick jag en glad gubbe :D

Tog ett digitalt 2 timmar innan som gav tom cirkel likt dagarna före och tänkte igår "ahh va fanken jag tar ett extra test innan jag ska sova" har ändå några kvar och vipps en glad gubbe dök upp.

Temphöjning nu på morgonen

LH stegring va högst igår för nu är det åter tom cirkel på digital ÄL.

Trådiga flytningar igår och idag fortfarande

Hade även blodig flytning innan

Små stick i äggstockarna på båda sidor som migrera smått

Ikväll blir det till att locka sambon åter.

Hade mys senast den 21 December så får köra en runda ikväll med :)

BIM 9 Januari

Undrar om jag missat min ÄL pga endast ett test om dan! Kör samma test som du men bara på morgonen efter rek från min gyn. Den 19 dec hade jag en 13 mm stor äggblåsa som han trodde skulle växa med 2 mm per dag och sen släppa runt 21mm. Hoppas det går vägen för dig, jag fortsätter testa med de stickor jag har kvar!
Svar på tråden BIM Januari 2017