• michimichi

BIM Januari 2017

Tänkte skapa en bim-tråd som gäller för hela januari månad. 

Jag själv är 25 år och vi ska nu ÄNTLIGEN påbörja syskonverkstaden till vår 2 åriga tjej!

Har beräknad ÄL 6 januari, så BIM är runt 20/1. 

Någon som vill följas åt? :)

Gravid

• Svar på tråden BIM Januari 2017
  • Petronelladahlberg

Vet inte vad jag själv ser heller.. :/ tack! Hoppas vi med <3

jhk88 skrev 2017-01-14 01:31:19 följande:

Jag ser tyvärr inget på något av testen. Men det kan bero på mina trötta ögon och telefon... Hoppas jag ser fel <3

• jhk88
    Petronelladahlberg skrev 2017-01-14 01:33:41 följande:

Vet inte vad jag själv ser heller.. :/ tack! Hoppas vi med <3

Håller verkligen tummarna! <3
  • AnnikaElisabeth
    jhk88 skrev 2017-01-13 16:18:00 följande:

Hat BIM 21-24/1 :)

Har du några känningar?
  • jhk88
    AnnikaElisabeth skrev 2017-01-14 10:33:53 följande:

Har du några känningar?

Mina bröst ömmar samt tycker jag mig och min sambo se att bröstvårtor/gårdar har blivit mörkare och blodådror syns tydligare... Mår illa till och från, igår slog tröttheten till som en blixt från en klar himmel... Plus molvärk till och från. Är på ÄL+8 idag.

Har du några känningar?
  • crx

BIM idag eller im, återigen nåt spökstreck men sen inget och nu kom rosa på pappret när jag var på toa. :( Känner inte av någon mensvärk eller som att det är på gång. Får se vad tempen säger i morgon bitti..... ledsen...

• jhk88
    crx skrev 2017-01-14 15:07:28 följande:

BIM idag eller im, återigen nåt spökstreck men sen inget och nu kom rosa på pappret när jag var på toa. :( Känner inte av någon mensvärk eller som att det är på gång. Får se vad tempen säger i morgon bitti..... ledsen...

<3
  • Kåtisroinen
    crx skrev 2017-01-14 15:07:28 följande:

Kram <3

Kan ju vara nidblödning. Jag fick det dagen innan jag plussade :) Jag håller tummarna!
  • crx
    jhk88 skrev 2017-01-14 15:22:25 följande:

<3

Kåtisroinen skrev 2017-01-14 15:49:07 följande:

Kram <3

Kan ju vara nidblödning. Jag fick det dagen innan jag plussade :) Jag håller tummarna!

Tack! :) tror det är för sent för bidblödning... eller? <3
  • AnnikaElisabeth
    jhk88 skrev 2017-01-14 11:11:25 följande:

Mina bröst ömmar samt tycker jag mig och min sambo se att bröstvårtor/gårdar har blivit mörkare och blodådror syns tydligare... Mår illa till och från, igår slog tröttheten till som en blixt från en klar himmel... Plus molvärk till och från. Är på ÄL+8 idag.

Har du några känningar?

Är själv på ÄL +4-5 men har haft molvärk idag och på torsdag någon konstig surrande känsla vid luvmodern. Mitt ena bröst ömmar (?) samt hade en fruktansvärd huvudvärk igår. Så jag gissar att man får vänta och se vad det händer! :)
Svar på tråden BIM Januari 2017