Khaleesi85 skrev 2017-01-15 12:01:35 följande:
Min dotter är född på Nyårsafton :-P kanske inte så roligt nej, fast just nu tycker hon det är kul tror raketerna är för hennes skull, sen har hon gått 1 år extra på dagis, så i skolan kommer hon ist vara äldst :)
Hursom så kommer jag köra på oavsett om det blir Decemberbarn, har man lyckan att alls bli gravid igen, så spelar det ingen roll för mig om det blir "fel" månad, sen gör ju alla som man vill sen kan man ju föda tidigare osv så ingen garanti ändå.
Men skulle nog inte palla hoppa över 1 månad, så otålig efter vi förlora vår dotter i oktober, och tar inget förgivet längre.
Vi har en son på snart 4år sen innan & han va inte planerad å blev till väldigt snabbt efter vi träffades :)
Jag slutade med mina mini p nu i juli så man trodde ju att de skulle gå fort men icke!
Vi får la se om de blir nåt nästa månad annars tar jag en paus från allt som heter ägglossning å blir de efter de så blir de.. Våran sons halvbror fyller i december å han börjar tycka de e lite tråkigt att fylla sist :( Fast man kan ju klar gå längre på dagis då ;)