Missminks skrev 2017-01-15 11:29:51 följande:
Ska ha bim idag el imon om de stämmer med ägglossningen. Hade en rosa flytning knappt en vecka efter ägglossning & en likadan i torsdags, fick världens mensvärk torsdag natt & fredag.. trodde mensen kom då men icke.. Har varit yr & haft molande värk i en vecka efter ägglossning. Sen försvann allt vad symtomen heter.. Är as förkyld nu oxå råga på allt.
Vi får väl se om man orkar köra ägglossnings test nästa gång, vi åker till canarie öarna å då vet jag inte om jag ska dra med mig alla test.
Får man vara så tråkig å säga att man vill hoppa över nån månad i mars/april? Vill egentligen inte ha barn i december, vet hur tråkigt det kan vara att fylla år så nära jul & så sent på året :(
Min dotter är född på Nyårsafton :-P kanske inte så roligt nej, fast just nu tycker hon det är kul tror raketerna är för hennes skull, sen har hon gått 1 år extra på dagis, så i skolan kommer hon ist vara äldst :)
Hursom så kommer jag köra på oavsett om det blir Decemberbarn, har man lyckan att alls bli gravid igen, så spelar det ingen roll för mig om det blir "fel" månad, sen gör ju alla som man vill

sen kan man ju föda tidigare osv så ingen garanti ändå.
Men skulle nog inte palla hoppa över 1 månad, så otålig efter vi förlora vår dotter i oktober, och tar inget förgivet längre.