Mirabelle24 skrev 2017-01-16 14:04:35 följande:
Har en såndär deppdag idag då jag känner att jag aldrig kommer att få bli gravid. I princip alla runt om har eller väntar barn utom jag känns det som! Det är gravidmagar överallt.
Idag var även en nära vän på ultraljud och fick veta att dom väntar en lite flicka. Självklart är jag jätteglad för deras skull men jag vill ju också vara i den sitsen! Känns så surt, så ska man vara glad och gratta när man egentligen bara vill gråta och vara självisk.
Jag och sambon är inne på 5e försöket, hade förmodligen ÄL ungefär två veckor senare än vanligt (tempar) så vet inte alls när bim är. Borde vara om en vecka kanske. Har liksom tappat lusten för att tempa/testa med stickor och allt... och då är vi "bara" på 5e försöket också...
Någon som känner igen sig? Hur peppar man sig själv till att inte deppa helt under denna tid? :(
Åh va jag känner igen mig. Har vissa dagar då allt känns tungt. Inne på försök 6 för första barnet.
Man vill så gärna och fast än man försöker att inte tänka på det såååå går hjärnan på högvarv.
Gör saker som ger dig energi :) Alla säger: det är bästa tiden innan man får barn.
Jag tänker att man får njuta av tiden innan man får barn men det är också okej att bli ledsen och känna att man längtar efter det där plusset som leder till magen man ser överallt.