• michimichi

BIM Januari 2017

Tänkte skapa en bim-tråd som gäller för hela januari månad. 

Jag själv är 25 år och vi ska nu ÄNTLIGEN påbörja syskonverkstaden till vår 2 åriga tjej!

Har beräknad ÄL 6 januari, så BIM är runt 20/1. 

Någon som vill följas åt? :)

Gravid

• Svar på tråden BIM Januari 2017
  • metaphor
    Ruffs skrev 2017-01-15 23:21:29 följande:

Har bim på fredag och känner av lite värk i magen. Stack till ordentligt på vänster sida i förrgår. Någon som känner igen sig?
    Känner mig uppblåst men hoppfull. Inne på försök 6.

BIM på tisdag här. :) Svullen, ömma tuttar, ända ner över revbenen., trött och en del annat. sticker och drar lite titt som tätt nere i magen. försök nummer 11. :) Håller tummar & tår för dig!! :D Är det er första? =) 
  • jhk88
    metaphor skrev 2017-01-15 23:28:48 följande:

BIM på tisdag här. :) Svullen, ömma tuttar, ända ner över revbenen., trött och en del annat. sticker och drar lite titt som tätt nere i magen. försök nummer 11. :) Håller tummar & tår för dig!! :D Är det er första? =) 

Ååååh, det låter riktigt lovande!! Håller tummarna för fig!! <3
  • metaphor
    jhk88 skrev 2017-01-15 23:38:41 följande:
    Ååååh, det låter riktigt lovande!! Håller tummarna för fig!! <3
    ja, iaf detdär med så jäkla ont i tuttarna så det känns ända ner i revbenen :P den enda logiska förklaringen jag har är graviditet, för så har mina vänner haft. några av dem iaf. 
  • tuttifrutti2

Bim imorgon. Har inte testat än... inga symptom! Tempen har alltid varit under coverline vid detta laget.

• Madde9023

tuttifrutti2 skrev 2017-01-16 07:44:07 följande:

Bim imorgon. Har inte testat än... inga symptom! Tempen har alltid varit under coverline vid detta laget.

Vad är det för app/program du använder för att registrera temperaturen? :)
  • tuttifrutti2
    Madde9023 skrev 2017-01-16 08:37:34 följande:

Det är Natural Cycles :) använder även Fertilityfriend. Kan varmt rekomendera båda!
  • tuttifrutti2
    Madde9023 skrev 2017-01-16 08:37:34 följande:

Det är Natural Cycles :) använder även Fertilityfriend. Kan varmt rekomendera båda!
  • metaphor
    tuttifrutti2 skrev 2017-01-16 07:44:07 följande:

åh, håller tummarna. det är ju en rejäl höjning nu på slutet! =)
  • tuttifrutti2
    metaphor skrev 2017-01-16 11:57:24 följande:

åh, håller tummarna. det är ju en rejäl höjning nu på slutet! =)

Tack snälla :) håller tummarna för oss alla!
  • polly82

Kør med DB digital med dubbel hormonidikator. Haft blinkande smiley nu i 5 dagar, aldrig fast. Är på cd 16. Har tyvärr testat lite olika tider men har førsøkt att inte kissa på länge när jag testat. Nu børjar jag bli otålig, ska jag inte få fast smiley? Min cykel har varit mellan 25 och 28 dagar så nu borde väl ÄL komma? Har tilltande molvärk och alltid trott att jag har ÄL runt cd 14... Kan jag ha missat? Nån med erfarenhet?

Svar på tråden BIM Januari 2017