Anses blonda män vara fula?
Blont hår är feminint. Kvinnor har mindre pigment än män och har därför ljusare hy och hårfärg.
Mörkt hår anses vara maskulint av samma anledning.
?
Blont hår är feminint. Kvinnor har mindre pigment än män och har därför ljusare hy och hårfärg.
Mörkt hår anses vara maskulint av samma anledning.
?
Nä hårfärgen spelar ingen roll. Jag har själv mörkbrunt hår och mörkbruna ögon, min man har ljusrött/blont hår och blå ögon.
Jag attraheras av både och. Kan inte säga att jag faller mer för mörka eller ljusa.
Ja blonda män är fula och feminina.
Not. :-P
Varför postar du en photoshoppad bild med Eric Nies kropp ?
Det finns gott om riktiga bilder på AS.
Ja blonda män är fula och feminina.
Not. :-P
Lustigt, i mina ögon ser killen på bilden just väldigt feminin ut. Men det handlar nog inte bara om håret utan även om sminket och poserandet. För mig är det hur som helst ingen attraktiv bild.
Hört talas om att smak är något subjektivt?
Vad du tycker är ointressant för mig, jag publicerade bilden för att JAG tycker att det är snyggt med blonda killar, inte för att få medhåll från dig och andra.
Menar du att någon photoshoppat in Alexander Skarsgårds huvud på någon som heter Eric Nies kropp?Nu får du medhåll av mig ändå, för jäklar vad snygg han är :) det är något särskilt med långa, blonda killar alltså... så fina.
Ts, smaken är ju som du märkt, som baken. Både blonda och mörka killar är fina. Sen har ju alla olika preferenser såklart :)