Anses blonda män vara fula?
Blont hår är feminint. Kvinnor har mindre pigment än män och har därför ljusare hy och hårfärg.
Mörkt hår anses vara maskulint av samma anledning.
?
Blont hår är feminint. Kvinnor har mindre pigment än män och har därför ljusare hy och hårfärg.
Mörkt hår anses vara maskulint av samma anledning.
?
Jag faller bara för mörkhåriga och brunögda. Blonda män kan också vara manliga och snygga, se bara Brad Pitt. Men de är få, och en man med mörkare drag går alltid först hos mig.
Hmm, ja det skulle kunna förklara varför jag tycker att ljusblont hår är vackert på kvinnor samtidigt som jag aldrig varit attraherad av en ljusblond man. Men att folk genrellt anser att det är fult tror jag inte. Nästan alla blonda män jag känner är gifta eller har flickvänner.
Nej , jag tycker att blonda nordiska män är snyggast.
Eftersom jag själv är ljus,så har jag inte haft intresse för blonda,väldigt ljusa män.Mörkt hår är snyggare,mera min smak.Allra finast är nog en lång man ,mörkhårig med mörkblåa ögon.
Nej. Jag attraheras då iaf mer eller mindre lika mycket av blonda som mörkhåriga män. En snygg man är snygg oavsett vilken färg han har på håret. Sen är jag sån att jag attraheras både av stereotypiskt manliga män ("stiliga"), som av 'pretty boys,' dvs män som är mer vackra än stiliga.
Det är väl inte hårfärgen som avgör om någon är snygg eller inte?
Blonda män med solblekt hår och bruna ögon är ju snyggast !
Har då ALDRIG i hela mitt snart 50-åriga liv hört talas om att en hårfärg skulle vara feminin eller maskulin, nästan så jag skrattade rakt ut när jag läste det.
Det som är attraktivt (om vi nu ska tala om just håret) är att det passar till personens huvud, dvs ville enfrisyr man har och att färgen synkar med tex ögonbryn. Om man nu vill vara så ytlig,
Givetvis är det alltid den sammansatta personligheten som avgör vem man faller för, inte EN sak som tex en hårfärg.
Är du orolig över din hårfärg TS, är det ju superlätt idag att färga så testa en annan färg om du tror det hänger på det
När jag var yngre attraherades jag mer av mörkhåriga. Nu de senaste åren har det blivit mer åt det blonda.
Håller inte alls med TS. Blonda män kan se väldigt bra ut och de på ett maskulint vis. Långa nordiska män (vikingar!!!) e va jag dras mest till. Och för mig e maskulinitet viktigt hos en man om jag ska attraheras av honom.