• Gunnnnnar

Anses blonda män vara fula?

Blont hår är feminint. Kvinnor har mindre pigment än män och har därför ljusare hy och hårfärg.

Mörkt hår anses vara maskulint av samma anledning.

?

• Svar på tråden Anses blonda män vara fula?
  • Anonym (Y)
    Anonym (H) skrev 2016-12-25 13:19:53 följande:

Googlade hans namn nu och såg bilden :p rätt coolt att du kände igen hans kropp sådär! Snygg

Haha. Nej, jag kände inte igen hans kropp , jag kände till att just den bilden är photoshoppad.

Den riktiga Alex är mycket snyggare och manligare.

Trevlig är han också.

:)
  • Anonym (H)
    Fru Darcy skrev 2016-12-25 13:24:53 följande:

Bara bra om många dissar blonda hunkar, då blir det fler kvar till oss

Är dom långa och bredaxlade oxå.....mmmm :-P

Haha ja!
    Anonym (Y) skrev 2016-12-25 13:38:56 följande:

Haha. Nej, jag kände inte igen hans kropp , jag kände till att just den bilden är photoshoppad.

Den riktiga Alex är mycket snyggare och manligare.

Trevlig är han också.

:)

Aha då förstår jag :)

Ja han är grymt snygg!
  • Anonym (Y)
    Fru Darcy skrev 2016-12-25 12:57:34 följande:

Vem bryr sig?

Varför bryr du dig?

Jag ville visa att det finns blonda hetingar, motivet är helt oviktigt.

Du missar hela poängen.

Du missar hela poängen när du lägger upp en photoshoppad fejk bild ( blond killes huvud på mörkhårig killes kropp ) som " bevis " att det finns blonda hetingar istället av en riktig bild på en het blond man.

Till exempel den riktiga Alex:

Hans händer är så stora!

• Anonym (hahaha)
    Gunnnnnar skrev 2016-12-25 02:36:04 följande:

Blont hår är feminint. Kvinnor har mindre pigment än män och har därför ljusare hy och hårfärg.

Mörkt hår anses vara maskulint av samma anledning.

?

Vad menar du med att man har olika pigment beroende på könen? Du är uppenbart helt outbildad. Du fattar väl själv att har man skandinavisk bakgrund är man oftast blekare än en som har afrikansk bakgrund, oavsett vilket kön. 
  • Fru Darcy
    Anonym (Y) skrev 2016-12-25 15:12:25 följande:
    Du missar hela poängen när du lägger upp en photoshoppad fejk bild ( blond killes huvud på mörkhårig killes kropp ) som " bevis " att det finns blonda hetingar istället av en riktig bild på en het blond man. Till exempel den riktiga Alex: Hans händer är så stora!

Skrattretande att du blir så upprörd Jag har aldrig sett AS utan kläder i verkligheten så hur menar du att jag skulle kunna veta att bilden jag lade upp är photoshoppad? Du beter dig som om det vore jag som manipulerat bilden? I vilket fall är din bild jävligt läcker oxå, han är en riktig heting :-P
  • Anonym (Blond)

Det är otroligt snyggt och manligt med blonda blåögda män.

Jag attraheras inte så mycket av mörka män och verkligen inte av sydländsk machoism om det är vad som avses. En ljus skandinavisk man som är stabil, inte förhäver eller sjåpar sig (tänk norrlänning) är sinnebilden av en riktig man för mig.

Sedan är väl t.ex. inte Daniel Craig (skandinaviskt påbrå) direkt feminin?

• Anonym (Y)
    Fru Darcy skrev 2016-12-25 15:26:36 följande:

Skrattretande att du blir så upprörd Jag har aldrig sett AS utan kläder i verkligheten så hur menar du att jag skulle kunna veta att bilden jag lade upp är photoshoppad? Du beter dig som om det vore jag som manipulerat bilden? I vilket fall är din bild jävligt läcker oxå, han är en riktig heting :-P

Haha! Du låter mer upprörd :

"Fru Darcy skrev 2016-12-25 12:57:34 följande:

Vem bryr sig?

Varför bryr du dig?

Jag ville visa att det finns blonda hetingar, motivet är helt oviktigt.

Du missar hela poängen."

Men Alex är jättesnygg , det är vi överens om i alla fall.

Stellan var supersnygg som ung med.
  • Anonym (Jess)

Min man är lång, bredaxlad, blåögd och blond i hår och kropp. Snyggare finns inte. Dessutom får jag så fina blonda blåögda barn med honom. :) Är själv också blond och blåögd.

• flygrl
    Anonym (hahaha) skrev 2016-12-25 15:17:51 följande:
    Vad menar du med att man har olika pigment beroende på könen? Du är uppenbart helt outbildad. Du fattar väl själv att har man skandinavisk bakgrund är man oftast blekare än en som har afrikansk bakgrund, oavsett vilket kön. 
    Tror Gunnnnnars poäng va vita svenska kvinnor har mindre pigment än vita svenska män och ex. västafrikanska kvinnor mindre pigment än västafrikanska män. Jag har också hört det ska va så.
    Sen håller jag inte med hennes åsikt ljusa män skulle va mindre maskulina än mörka men det e annan sak.
  • fornminne

Hårfärg och ögonfärg har inget med femininitet och maskulinitet att göra. Såg blonda och blåögda vikingar feminina ut? Själv föredrar jag nordeuropeiskt utseende, men han måste inte vara blond. Men jag har inget emot blonda män.

Svar på tråden Anses blonda män vara fula?