Anses blonda män vara fula?
Blont hår är feminint. Kvinnor har mindre pigment än män och har därför ljusare hy och hårfärg.
Mörkt hår anses vara maskulint av samma anledning.
?
Blont hår är feminint. Kvinnor har mindre pigment än män och har därför ljusare hy och hårfärg.
?
Googlade hans namn nu och såg bilden :p rätt coolt att du kände igen hans kropp sådär! Snygg
Bara bra om många dissar blonda hunkar, då blir det fler kvar till oss
Är dom långa och bredaxlade oxå.....mmmm :-P
Haha. Nej, jag kände inte igen hans kropp , jag kände till att just den bilden är photoshoppad.
Den riktiga Alex är mycket snyggare och manligare.
Trevlig är han också.
:)
Vem bryr sig?
Varför bryr du dig?
Jag ville visa att det finns blonda hetingar, motivet är helt oviktigt.
Du missar hela poängen.
?
Det är otroligt snyggt och manligt med blonda blåögda män.
Jag attraheras inte så mycket av mörka män och verkligen inte av sydländsk machoism om det är vad som avses. En ljus skandinavisk man som är stabil, inte förhäver eller sjåpar sig (tänk norrlänning) är sinnebilden av en riktig man för mig.
Sedan är väl t.ex. inte Daniel Craig (skandinaviskt påbrå) direkt feminin?
Skrattretande att du blir så upprörd Jag har aldrig sett AS utan kläder i verkligheten så hur menar du att jag skulle kunna veta att bilden jag lade upp är photoshoppad? Du beter dig som om det vore jag som manipulerat bilden? I vilket fall är din bild jävligt läcker oxå, han är en riktig heting :-P
Min man är lång, bredaxlad, blåögd och blond i hår och kropp. Snyggare finns inte. Dessutom får jag så fina blonda blåögda barn med honom. :) Är själv också blond och blåögd.
Hårfärg och ögonfärg har inget med femininitet och maskulinitet att göra. Såg blonda och blåögda vikingar feminina ut? Själv föredrar jag nordeuropeiskt utseende, men han måste inte vara blond. Men jag har inget emot blonda män.