Sus4nne skrev 2017-04-20 10:44:46 följande:
Hej,
Vi gjorde insättning med färskt embryo den 6/4 med ägg från en äggdonator. Detta är vårt fjärde försök, vår andra donator. Vi fick två till frysen.
Jag har egentligen testdag idag, men eftersom jag jobbar idag och imorgon bestämde vi att vi ska ta grav. test på lördag istället. Har blivit så knäckt och ledsen de andra gångerna...
Jag har progynon och lutinus och de symptom jag haft är ömma bröst, molande mensvärk och haft lite ont i svanken. Egentligen inga symptom som man inte kan få av lutinus vad jag förstår.
Längtar till på lördag samtidigt som jag inte gör det, vill gärna leva på hoppet lite till.
Hej! Åh, håller alla tummar jag har! Är det första försöket med den nya donatorn? Förstår detta med att vänta med test till en ledig dag... jag har sett till att jag jobbar hemma imorgon då resultat fr blodprov troligtvis kommer, och jag ska ta hemmatest på morgonen. Då kan man "bryta ihop" i hemmets lugna vrå... Men hoppas hoppas att jag inte behöver bryta ihop utan kan gå omkring och le hela dagen! Det återstår att se...
Nej fy, symtom är egentligen ingen idé att försöka tyda, men supersvårt att låta bli...
Hoppas på glada besked för oss alla!
marmite79 skrev 2017-04-20 11:54:58 följande:
Håller allt tillgängligt för er som ska testa!
Själv har jag aldrig kommit till testdag, mensen har kommit en vecka tidigare båda gånger jag fått tillbaka något -trots Lutinus. Skönt iofs att slippa vänta på besked. Knäckande att behöva fortsätta en mensande kropp med progesteron fram till testdag "utifallatt"... Man hoppas ju ändå på mirakel...
Funderar på att ta blod HCG. Kliniken sa att jag kunde ta det den 30:e (TD är annars 1:a maj). Men med blastocyster? Borde inte HCG synas tidigare än 14 dagar efter transfer av 5-dagars?
Hej och tack för dina tummar också! Jag satte in ett 6-dagars (p g a PGS-testning som tar ett dygn om man gör det i "current cycle") och har testdag idag med S-HCG (Hcg i serum). Idag är ruvardag 8. Så i blod/serum bör det alltså synas på dag hmmm 9 borde det bli för dig. Gissar att vissa klinker kör lite hängslen och livrem, så att det är helt bombsäkert att en graviditet ger utslag.
Du har även mina tummar att det går vägen denna gång!!!