marmite79 skrev 2017-04-23 18:53:16 följande:
Blöder
Inte mycket men nog för att sänka förväntningarna. Satte in två femdagars från frysen i måndags så jag är väl på dag 7 nu då. Tänker ta ett blodprov imorgon för att se vartåt det barkar...
Har inte mensvärk, bara dragningarna i ljumskarna som jag ändå tänker är bra?!
Nej!!! Bläää! Förstår att du blir nedslagen av det... Men, det där JÄVLA (ursäkta språket!) vaginala progesteronet har ju ställt till såååååååå mycket oro i onödan när det inte alls varit någon fara på taket utan bara supertorra o sköra slemhinnor... Jag använder inte Lutinus utan Utrogest då det kladdar mindre, men det spelar nog mindre roll vilket fabrikat man använder. Iaf, fick svamp förra veckan och lite innan dess bara irriterat. Började ta U oralt istället och nu är det mkt bättre. Fick iaf flytningar som var brun-rosa/ljusrosa, inte kul... Dessa försvann med oral adm. Nu har jag inga U kvar utan tar av Lutinus-reserv vaginalt, OCH självklart, lite rosa på pappret idag... Har även läst måååånga ggr (har säkert ni också) om stora blödningar hos tjejer som står på alla dessa hormoner. Inget fel på fostret sedan. Så.... svåååårt att inte oroa sig förstås, men ta inte för givet att det kommer att skita sig!!! <3
P.S Dragningarna låter bra!!

D.S