• Niaa

Ruvartråd

Tänkte att jag startar upp en tråd för alla oss som ruvar där vi kan diskutera symptom och icke symptom - allt analyseras ju vare sig man vill eller ej :)

Är på rd 3 med en blactocyst. Tredje försöket för oss och andra gången vi får en blactocyst tillbaka. Hoppas på tredje gången gillt för oss:) häng gärna på!

• Svar på tråden Ruvartråd
  • Sus4nne

[quote=77609666][quote-nick]Maran73 skrev 2017-04-20 12:42:57 följande:[/quote-nick]Hej! Åh, håller alla tummar jag har! Är det första försöket med den nya donatorn? Förstår detta med att vänta med test till en ledig dag... jag har sett till att jag jobbar hemma imorgon då resultat fr blodprov troligtvis kommer, och jag ska ta hemmatest på morgonen. Då kan man "bryta ihop" i hemmets lugna vrå... Men hoppas hoppas att jag inte behöver bryta ihop utan kan gå omkring och le hela dagen! Det återstår att se...

Nej fy, symtom är egentligen ingen idé att försöka tyda, men supersvårt att låta bli...

Hoppas på glada besked för oss alla!

Tack, ja det är första försöket med denna donatorn. Skönt för dig att du kan jobba hemifrån, jag håller verkligen tummarna för att du ska kunna gå runtoch le heeela dagen!

• Maran73

J A G Ä R G R A V I D!!!!! Provsvaren kom redan ikväll! Såååååå lycklig! <3

• marmite79

Men ååååh, så roligt! Hoppas din tur gnuggar av sig på oss andra :)

Gravid, liksom, du är gravid :)

• Ivfkampen

Hej!
    Jag hoppar in här :)

Jag är på Ruvardag 10 (11 egentligen då, om man räknar med att klockan är över 00) med en 3dagars.
    Har TD om en vecka.

• Sus4nne
    Maran73 skrev 2017-04-20 23:35:09 följande:

Stort grattis!! Åh, vad roligt :)
  • Cakh
    Maran73 skrev 2017-04-20 23:35:09 följande:

Åååå Maran så underbart att läsa. Så glad för din/er skull. All lycka till er!!! <3
  • marmite79

Alltså, att stå på Lutinus samtidigt som mensappen plingar med "återstående dagar i cykeln: 1" är så enormt dåligt för min mentala hälsa. Jag har varit på toa ca 12 gånger idag...

• Sus4nne
    marmite79 skrev 2017-04-21 12:07:56 följande:

Alltså, att stå på Lutinus samtidigt som mensappen plingar med "återstående dagar i cykeln: 1" är så enormt dåligt för min mentala hälsa. Jag har varit på toa ca 12 gånger idag...

Jag har också lutinus, men jag får ingen mens naturligt utan jag har ätit Femasekvens i många år för att få mens. Vid senaste mensen så skulle jag sluta med Femasekvens och har alltså i en månad ätit progynon nu istället. Jag är därför tveksam till om jag kan få mens nu eller om blödningen (om det visar sig att jag inte är gravid) kommer när jag slutar med lutinus? Någon som vet? Jag är nu på ruvardag 18 och ännu ingen blödning iaf, vilket känns positivt ändå. Ska ta grav. test imorgon.
Svar på tråden Ruvartråd