• Niaa

Ruvartråd

Tänkte att jag startar upp en tråd för alla oss som ruvar där vi kan diskutera symptom och icke symptom - allt analyseras ju vare sig man vill eller ej :)

Är på rd 3 med en blactocyst. Tredje försöket för oss och andra gången vi får en blactocyst tillbaka. Hoppas på tredje gången gillt för oss:) häng gärna på!

• Svar på tråden Ruvartråd
  • Lullebulle
    kastrullen skrev 2017-05-21 12:57:28 följande:
    Dag 5! Ja jag vill gärna hoppas på det!

Ska du testa på Tisdag? Håller tummarna för ett plus för oss båda då! :)
    Ja men de kan jag ju göra! Spännande har du några symtom?
  • kastrullen
    Lullebulle skrev 2017-05-21 13:03:44 följande:

Ja men de kan jag ju göra! Spännande har du några symtom?

Jag vet inte. Har huvudvärk idag och väldigt trött, men det känns som om det kan bero på medicinerna och allt också. Själv då?
  • marmite79

Behöver lite stöd av andra i samma sits så hoppar in i tråden igen. Ruvardag 8 med två blastocyster. FET, helt naturlig cykel (inte ens lutinus). Mitt sista försök, jag orkar inte mer känner jag... Beräknad mens imorgon. Har kollar färg på flytningar 40 gånger idag, minst. Har aldrig kommit så här långt i ruvningen innan...

• Lullebulle
    marmite79 skrev 2017-05-21 19:40:13 följande:

Behöver lite stöd av andra i samma sits så hoppar in i tråden igen. Ruvardag 8 med två blastocyster. FET, helt naturlig cykel (inte ens lutinus). Mitt sista försök, jag orkar inte mer känner jag... Beräknad mens imorgon. Har kollar färg på flytningar 40 gånger idag, minst. Har aldrig kommit så här långt i ruvningen innan...

Ta ett morgontest!!
  • Lullebulle
    kastrullen skrev 2017-05-21 13:37:50 följande:
    Jag vet inte. Har huvudvärk idag och väldigt trött, men det känns som om det kan bero på medicinerna och allt också. Själv då?
    Nää jag tror inte det, har inga mediciner. Kör i naturlig cykel... mådde illa innan men det är nog psykiskt. Fast iofs mitt tandkött blödde utav bara.... i morse det kan ju vara ett tecken
  • litetfröimagen

Jag har vart förkyld hela veckan, vart bättre i mitten på veckan men från igår kväll har jag vart riktigt kass. Nu så kvällen hade jag sjukt ont i magen och mådde illa. I början på min graviditet blev jag dålig på det sättet av vissa grejer jag åt och drack. Så jag hoppas ju att det var en sån där graviditetsreaktion på kaffe0 jag drack. Bara vänta och se, nu har dock tvivlet slagit sina klor i mig.

Hur ser det ut för alla som vart med i denna tråd , hur man ggr har det tagit folk att bli gravida?

Håller tummarna för oss allihop. Skönt att kunna läsa om andra i samma sits! ?

• kastrullen

Tog ett test idag igen :)

Nu blev det ett tydligare streck som till och med min man såg. Yey! Ruvardag 6 idag med en 5-dagars blastocyst. Hoppas det lilla Fröet vill stanna kvar.

• Lullebulle
    kastrullen skrev 2017-05-22 05:58:43 följande:

Tog ett test idag igen :)

Nu blev det ett tydligare streck som till och med min man såg. Yey! Ruvardag 6 idag med en 5-dagars blastocyst. Hoppas det lilla Fröet vill stanna kvar.

Hahah jag med kunde inte vänta och även ett plus här som min man också såg ???? så kul för oss, grattis till båda!!!
  • kastrullen
    Lullebulle skrev 2017-05-22 06:04:25 följande:

Hahah jag med kunde inte vänta och även ett plus här som min man också såg ???? så kul för oss, grattis till båda!!!

Åh va roligt! Grattis! :)
Svar på tråden Ruvartråd