• Niaa

Ruvartråd

Tänkte att jag startar upp en tråd för alla oss som ruvar där vi kan diskutera symptom och icke symptom - allt analyseras ju vare sig man vill eller ej :)

Är på rd 3 med en blactocyst. Tredje försöket för oss och andra gången vi får en blactocyst tillbaka. Hoppas på tredje gången gillt för oss:) häng gärna på!

• Svar på tråden Ruvartråd
  • marmite79

Fick svar på hcg, resultat <2 =min bästis mops(hane) har förmodligen högre hcg än jag. Slutar med lutinus (med klinikens godkännande) Det blev inga januaritvillingar...

Lycka till alla som plussat! Håller allt tillgängligt för att det går hela vägen för er!

• Maran73
    marmite79 skrev 2017-04-25 21:41:12 följande:

Fick svar på hcg, resultat <2 =min bästis mops(hane) har förmodligen högre hcg än jag. Slutar med lutinus (med klinikens godkännande) Det blev inga januaritvillingar...

Lycka till alla som plussat! Håller allt tillgängligt för att det går hela vägen för er!

Nooooooo!!! Skit.... jävlars jäkla skit. <3 På't igen?
  • Maran73
    Ivfkampen skrev 2017-04-21 01:09:44 följande:

Hej!

Jag hoppar in här :)

Jag är på Ruvardag 10 (11 egentligen då, om man räknar med att klockan är över 00) med en 3dagars.

Har TD om en vecka.

Hur går det för dig då, några känningar åt ena el andra hållet?
  • Ztella

Minus rd 13, testdag imorgon rd 14.. Ingen mens men inte heller nåt hopp om ett plus imorgon heller..

• Maran73
    Ztella skrev 2017-04-30 14:00:24 följande:

Minus rd 13, testdag imorgon rd 14.. Ingen mens men inte heller nåt hopp om ett plus imorgon heller..

Neeeeeeeej... Jävla skit.... Då antar jag att det som väntar nu är att vara ledsen ett tag och vänta på att "stridslusten" återkommer? Stor kram!!!
  • Tösen88

Hej allihopa! 
    Jag hoppar in här i med
    Är inne på rd 4 idag. Åh så långsamt tiden går hehe. Hur långt har ni andra kommit? 

• Maran73
    Tösen88 skrev 2017-05-01 09:35:53 följande:

Hej allihopa! 

Jag hoppar in här i med

Är inne på rd 4 idag. Åh så långsamt tiden går hehe. Hur långt har ni andra kommit? 

Hur gick det för dig??
  • Tösen88
    Maran73 skrev 2017-05-15 16:32:18 följande:

Hur gick det för dig??

Negativt ???? :(

Förhoppningsvist om kroppen gör som vi har planerat så hinner vi med en återföring av en blasto i slutet av juni innan kliniken stänger för semester. Hoppas!
  • Maran73
    Tösen88 skrev 2017-05-16 06:52:49 följande:

Negativt ???? :(

Förhoppningsvist om kroppen gör som vi har planerat så hinner vi med en återföring av en blasto i slutet av juni innan kliniken stänger för semester. Hoppas!

Damn it... Trist, men då får vi hålla tummarna för eskimån! Har ni fler i frysen el "bara" en?
  • Tösen88
    Maran73 skrev 2017-05-16 07:27:30 följande:

Damn it... Trist, men då får vi hålla tummarna för eskimån! Har ni fler i frysen el "bara" en?

Tack, det får vi verkligen göra:)

Vi lyckades bara få en till frysen, hoppas innerligt att det är vårt guldägg <3

Hur går det för dig?
Svar på tråden Ruvartråd