• Niaa

Ruvartråd

Tänkte att jag startar upp en tråd för alla oss som ruvar där vi kan diskutera symptom och icke symptom - allt analyseras ju vare sig man vill eller ej :)

Är på rd 3 med en blactocyst. Tredje försöket för oss och andra gången vi får en blactocyst tillbaka. Hoppas på tredje gången gillt för oss:) häng gärna på!

• Svar på tråden Ruvartråd
  • GrodanS77

STORT Grattis till er båda!! Superkul!!

Själv är jag på RD10 och har illamående som kommer och går, ömhet i brösten som blir starkare för var dag. Har haft så tidigare när jag plussat, så har lite hopp om att det kanske tagit sig. Men jag och min man har bestämt för att inte testa förrän på torsdag. vi är lediga då och får mer tid att hantera ett ev. minus.

Lycka till ni andra!

• kastrullen
    GrodanS77 skrev 2017-05-22 09:16:00 följande:

STORT Grattis till er båda!! Superkul!!

Själv är jag på RD10 och har illamående som kommer och går, ömhet i brösten som blir starkare för var dag. Har haft så tidigare när jag plussat, så har lite hopp om att det kanske tagit sig. Men jag och min man har bestämt för att inte testa förrän på torsdag. vi är lediga då och får mer tid att hantera ett ev. minus.

Lycka till ni andra!

Håller tummarna för er att ni får ett plus på torsdag!
  • marmite79

Åh så roligt med plus!

Jag har bestämt att inte tjuvtesta den här gången... Vi får se om jag lyckas hålla det...

Har inga symptom men det hade jag inte när jag var gravid heller förrän efter några veckor efter plusset.

• Lullebulle
    marmite79 skrev 2017-05-22 09:56:41 följande:

Åh så roligt med plus!

Jag har bestämt att inte tjuvtesta den här gången... Vi får se om jag lyckas hålla det...

Har inga symptom men det hade jag inte när jag var gravid heller förrän efter några veckor efter plusset.

Nä det hade inte jag nu och inte förra gången heller det kommer ju oftast senare!
  • Lills2015

Hejsan! Jag tänkte hoppa in här för jag behöver lite hjälp!

Vi satte in en blastocyst i tisdags (FET) i naturlig cykel. Tycker inte att jag känt några symptom men i morse tog jag ett test. Kan någon mer än jag se ett till streck? Eller verkar det negativt? Är på ruvardag 6 så jag vet det är tidigt :)

• Lullebulle
    Lills2015 skrev 2017-05-22 11:56:41 följande:

Hejsan! Jag tänkte hoppa in här för jag behöver lite hjälp!

Vi satte in en blastocyst i tisdags (FET) i naturlig cykel. Tycker inte att jag känt några symptom men i morse tog jag ett test. Kan någon mer än jag se ett till streck? Eller verkar det negativt? Är på ruvardag 6 så jag vet det är tidigt :)

Du är ju rolig, tydligt plus. Grattis!
  • Lills2015

Oj jisses vågar nästan inte tro att det är sant! Ska testa med cb imorgon. Tack för svar :)

Svar på tråden Ruvartråd