Katten: Då förstår jag, NÄ är det så sällan det blir så skulle jag absolut tänka som du. Och ju mindre man mixtrar med kroppen desto bättre. En IVF behandling sliter rätt mycket ändå på kroppen.
Marie:
Va skönt att den kom! Perfekt med insättning på en lördag då slipper man förhoppningsvis knöla med jobbet. Det kommer bli 15 dagar mellan oss:)
Stegringen fortsätter, kommer bild sen :)
Jag tror att de gör VUL v 8 men jag är faktiskt inte säker. Från V 6 brukar man kunna se hjärtat ticka så de kanske kan göra ett VUL tidigare. Jag vill ju GÄRNA veta om det är två. Man kan tycka att ingen annan vet det så tidigt men ingen annan vet heller att man lyckats få två ägg befruktade heller! Det kan ju vara tre eller fler oxå, det tror jag väl inte men den risken finns faktiskt eftersom vi har starka anlag för enäggstvillingar/tvillingar och när jag blev spontant gravid då var det i en cykel jag eg skulle göra ett FET, om det har hänt nu så skulle jag kunna ha treäggstrillingar i magen.
Ja ni hör hur man börjar spekulera!;)
Jag har märkt några symtom nu som jag inte kan skylla på progestoronet.
* Jag vill inte dricka kaffe! Jag älskar kaffe, men nu är jag inte sugen(med dottern fick jag istället dämpa kaffeintaget)
* Mat är äckligt
Det som jag inte vet vad som är vad är
* konstant molvärk
* öm i svanken
* värme svallningar i ansiktet, blir knallröd!
På torsdag har jag TD och jag misstänker att jag får åka till kliniken samma dag för att få mitt Intralipid-dropp. Hoppas att det funkar!