Anton Chigurh skrev 2017-03-02 08:03:33 följande:
Det är väl FAN så irriterande att inte kunna genomföra det mest enkla. Bara för att det råkar va en iPhone !!!
Ja, verkligen. Det är som att ha köpt en väska och sedan få reda på att man inte är betrodd med att packa den.
Och vad synkningen av olika produkter hittade jag en anonym användare å quora som sammanfattar det ganska bra:
"Later, I bought an iPad, I was hoping to have a big-screen iPhone that always had my music, photos, etc. Of course attempting to set this up led me even further into a Kafkaesque world of iCloud and sync and Camera Roll and god knows what until I gave up and just gave the iPad its own damn Apple ID."
Jag har flera gånger råkat ut för att alla de bilder jag raderat från telefonen plötsligen kommit tillbaka, vilket gjort att jag inte kunnat ta ett enda kort till. Jag har rest 30 mil för att ha en konsert bara för att upptäcka att bakgrundsmusiken inte finns på min telefon (den hade inte behagat "synka" tydligen).
Det går säkert få ordning på allt det där, men jag tycker inte att det är värt besväret. Och rent principiellt känner jag mig jävligt irriterad när jag vill radera mina bilder men Apple säger nej.