Använder ni Apple produkter bara för att det är status?
Använder ni Apple produkter bara för att det är status att använda det istället för Dell, Asus, Android eller liknande?
Använder ni Apple produkter bara för att det är status att använda det istället för Dell, Asus, Android eller liknande?
Mmm, men då kan jag tala om för dig Anki, att du tyckte åt helvete fel. Jag har aldrig varit arg, tjurig eller upprörd här på FAMILJELIV. Nä, den människa finns inte som skulle kunna orsaka det. Tro mig Anki.
Uppenbarligen första inlägget du läser av (eller ett av dom första) författat av mig (som vanligt ett exceptionellt bra inlägg) du vänjer dig snart. Vid min....stil. Eller vad fan det heter. Och då, Anki. Inser du att jag är på ett särdeles gott humör idag. Som ens behagar lägga ner tid på att svara dig.
Ja. Lite så.
Och nu, Anki, så får jag önska dig en fortsatt redigt skön torsdags eftermiddag.
Glöm inte att, efter torsdag kommer .
Kram //Anton
Personen svarade mig upprört med en svordom utan att svara på min fråga och verkade snarare irriterad över min fråga än av iPhones ickefunktion. Ja det är otrevligt. Varför springer du andras ärenden?