Använder ni Apple produkter bara för att det är status?
Använder ni Apple produkter bara för att det är status att använda det istället för Dell, Asus, Android eller liknande?
Använder ni Apple produkter bara för att det är status att använda det istället för Dell, Asus, Android eller liknande?
Va?! Jag ställde en fråga. Hur kan du få det till drygt? Om du tolkar det som att jag tyckte argumenten var klena får stå för dig. Det var ju inget jag sa. Det är väldigt dumt att tolka in saker som inte finns. Personen svarade mig upprört med en svordom och svarade inte på frågan. Det är fortfarande otrevligt.
Vissa är tydligen så hjärntvättade av familjeliv att de tror att allting är en debatt. Tråkigt. Här försöker man ställa frågor för att man inte vet och så blir man bemött så otrevligt. Jag ställde en fråga utan några som helst krusiduller men det var ju väldigt drygt. Man måste skriva en hel roman tydligen för att bevisa att man inte är en androidmotståndare först.
Vissa är tydligen så hjärntvättade av familjeliv att de tror att allting är en debatt. Tråkigt. Här försöker man ställa frågor för att man inte vet och så blir man bemött så otrevligt. Jag ställde en fråga utan några som helst krusiduller men det var ju väldigt drygt. Man måste skriva en hel roman tydligen för att bevisa att man inte är en androidmotståndare först.
Verkar snarare att androidälskare blir kränkta av enkla frågor.
De flesta på FL känner till Anton och hans... Stil. Jag tror nog det är första gången jag har sett själva stilen skapa debatt :) Själv har jag lärt mig uppskatta Anton och tanken på att han sitter och flinar åt upprörda människor på FL.
Anyhow, jag använder iPhone. Egentligen är jag en Androidtyp, men iPhone har tyvärr fortfarande bättre tillgänglighet än Android. Jag vet att Samsung satsar en del på tillgängligheten också, men om jag ska skaffa Android så ska det vara ren Android. Så jag väntar med spänning.
Jag älskar Apple-produkter. Älskar.
Apple som statusmärke var väl Mac datorer för ca (10-15?) år sen..