För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Stort grattis Anonym E !!! Tredje barnet väntar jag på med, bim om en vecka o ömma/svullna bröst dag två idag..!
Nu hoppas vi på många plus i tråden!!
Bim om 6 dagar, anar ett svagt +, syns bättre IRL, återstår att se....
Spännande! Har bim om 7 dar ...! Testar nog först i mitten av nästa vecka.. håller tummen!!
Tack för tips om bra test, beställde ett nu på apotea.se så jag testar tis eller ons i nästa vecka, bim 27 eller 28/4.
När har du tänkt testa igen Ulrika34?
Ingen mens nu på morgonen, vilket är positivt!!
MEN..... Jag är rädd att de ändå bara är falska förhoppningar. Jag använder progesterAll kräm och har nu googlat lite, den kan ju skjuta mensen eller rättaresagt göra att den inte kommer så länge man tar krämen. Så idag måste jag köpa ett gravtest, trots att svärmor är med, dumt att fortsätta med krämen utan att de är ett pluss. Usch och fy vad jobbigt de blev nu, vill så gärna vara gravid....!!!
Ingen mens nu på morgonen, vilket är positivt!!
MEN..... Jag är rädd att de ändå bara är falska förhoppningar. Jag använder progesterAll kräm och har nu googlat lite, den kan ju skjuta mensen eller rättaresagt göra att den inte kommer så länge man tar krämen. Så idag måste jag köpa ett gravtest, trots att svärmor är med, dumt att fortsätta med krämen utan att de är ett pluss. Usch och fy vad jobbigt de blev nu, vill så gärna vara gravid....!!!
Men har man kort tid mellan ägglossning och mens så är den krämen jättebra för att förlänga. När ska du testa?
Där kom mensen... tack alla som supportat mig. Lycka till alla! Vi ses när vi ses, om vi ses<3