• Anonym (Li)

Slampmamma?

Är en kvinna som blir gravid med en gift man en slampa? För egen del så anser jag att kvinnor som väljer gifta män som sexpartners är att betraktas som slampor. Jag tycker att det är ett passande uttryck för deras agerande. En slampa som blir gravid med den gifta mannen är alltså en slampmamma. Ganska logiskt i mitt tycke. Jag är väl medveten om att det inte är ett fint uttryck men anser att det passar hennes handlingar. Vad tycker ni? Är det för grovt? Den otrogne mannen anser jag är ett egoistiskt svin.

• Svar på tråden Slampmamma?
  • Anonym (Morsan)
    Anonym (Li) skrev 2017-04-27 17:19:31 följande:

"något slags förhållande"? Det är ett sexuellt förhållande vi pratar om här. Kolla körkortet och slå upp honom på Ratsit. Svårare än så behöver det inte vara. Men det är klart, slampor kan nog behöva göra en DNA-analys för att fastställa faderskap.

Beklagar att du har erfarenheter som gör att din grundinställning är att misstro en presumtiv partner. Dina svar här i tråden får oss som läser att inse att du måste ha djupgående tillitsproblem.

Du vet, för oss som lever i sunda förhållanden är grundinställningen att lita på andra människor.

Hoppas att en duktig terapeut kan hjälpa dig att finna en tro på mänskligheten! Det måste vara så jobbigt att känna att du behöver be din dejt om id-handlingar för att kunna kolla upp hen innan du vågar inleda något djupare förhållande.
  • Anonym (Aha)

Här är alltså en bitter snart fd hemmafru som blivit bedragen av sin plånbok eh ursäkta, man, och eftersom den enda identitet en kvinna med barn kan ha är 'mamma' så vill hon i sin ilska över att ha berövats rätten att sitta hemma på sin feta röv försörjd av någon annan hitta ett riktigt äckligt sätt att slå ner på den som tog hennes plånb...eh, man ifrån henne. Då hottar hon på ordet 'slampmamma'. Baaam, tänker hon, nu får alla snyggare kvinnor som idkat otukt stå där och skämmas. Allt medan hon gråter blod över att nu behöva lyfta röven ur soffan. Min 99%-iga teori om saken. Mvh Alex

• Anonym (Nej!)

Nej jag tycker inte att man är en slampa pga det! Gillar egentligen inte ens uttrycket slappa då jag anser att både män och kvinnor ska kunna ha sex hur mycket med hur många man vill så länge ingen tar skada av detta då sex kan vara något riktigt underbart mellan 2 personer (eller fler om man gillar det) Är det så att kvinnan dom blev gravid och den bedraga kvinnan vänner? För då är hon i mina ögon ett svin vilket som men ingen slampa. Och hon bör kanske varit mer försiktigt om hon blev gravid men det gör henne/dom mer till klantarslen men inte slampor. Den ända som jag annars ser det har gjort fel i denna situation är mannen som bedrog sin hustru!

• jaaaaaa
    Anonym (Nej!) skrev 2017-04-28 00:00:44 följande:

Nej jag tycker inte att man är en slampa pga det! Gillar egentligen inte ens uttrycket slappa då jag anser att både män och kvinnor ska kunna ha sex hur mycket med hur många man vill så länge ingen tar skada av detta då sex kan vara något riktigt underbart mellan 2 personer (eller fler om man gillar det) Är det så att kvinnan dom blev gravid och den bedraga kvinnan vänner? För då är hon i mina ögon ett svin vilket som men ingen slampa. Och hon bör kanske varit mer försiktigt om hon blev gravid men det gör henne/dom mer till klantarslen men inte slampor. Den ända som jag annars ser det har gjort fel i denna situation är mannen som bedrog sin hustru!

Hur kan han ha gjort fel om "både män och kvinnor ska kunna ha sex hur mycket med hur många man vill"
  • Anonym (Morsan)
    Anonym (Li) skrev 2017-04-28 06:53:05 följande:

Det hjälper inte att skjuta budbäraren. Jag antar att det är försent att ge dig råd då du redan är en "slampmamma".

Hahaha, så nu försöker du anklaga alla som inte håller med dig för att vara det allra hemskaste som du kan komma på? "Du är en bajskorv"-retoriken brukar folk annars komma över i femårsåldern när förmågan att formulera smartare argument utvecklas.

Nå, för att lugna dig kan jag ju säga att jag, till skillnad från dig, har en förtroendefull relation med en partner som respekterar mig och som jag respekterar. Dessutom är jag begåvad nog att se att en persons föräldraskap inte definieras av hur deras barn blivit till och att även om en person skulle vara vad du betecknar som "slampa", så gör det inte personen till en "slampförälder".

Du utmålar verkligen dig själv som en beklagansvärd person. Hoppas någon kan få dig att inse att du inte behöver vara ett offer för omständigheter utan att du faktiskt kan få hjälp av en duktig terapeut att bygga upp ett självförtroende.
  • Anonym (osis)

Ts verkar ha tappat greppet helt. Man får tänka och känna precis vad man vill men tycker inte det är okej att behandla andra illa och kalla de för fula saker.

Jag har nu anmält ts.

• FilurenFnupp

Jag gillar slampmamman! Hurra för henne. Stå upp för slampmamman vetja!

Kik: filuren_76
  • Anonym (osis)
    Anonym (Li) skrev 2017-04-28 06:53:05 följande:

Det hjälper inte att skjuta budbäraren. Jag antar att det är försent att ge dig råd då du redan är en "slampmamma".

Anonym "Morsan" är givetvis inte någonting bara för att du kallar henne det.

Ger du alla dina meningsmotståndare öknamn? Tror du att du får mer rätt bara för att du går till personangrepp?
  • Anonym (osis)
    Anonym (Smart) skrev 2017-04-28 13:14:57 följande:

Du menar att du inte vann diskussionen så därför anmälde du Ts så att hon inte kan svara på dina inlägg. Så gör en riktigt dålig förlorare. Lågt!

Man beter sig sakligt i diskussioner. Man argumenterar för sin sak. Tycker inte det är okej med personangrepp. Varken på nätet eller irl. Det är fl som beslutar om avstängningar, inte jag.
Svar på tråden Slampmamma?