Anonym (Smart) skrev 2017-04-29 13:20:37 följande:
Vilken/vilka personer i den här tråden har TS gått till personligt angrepp emot?
Anonym (Smart) skrev 2017-04-29 14:51:21 följande:
För det första så är "slampmamma" ett icke existerande ord. Detta ord finns inte och har därmed inte någon innebörd. För det andra så är det en enorm skillnad mellan att skriva: Är du en slampa? än att skriva: Du är en slampa. Det ena är en fråga och det andra är ett påstående. Att det användes ett icke befintligt ord som "slampmamma" ställt i en fråga är inte en anledning till att tysta en debattör.
TS skriver i trådstarten att hen anser att "kvinnor som väljer gifta män som sexpartners är att betraktas som slampor". Samt att en "slampa som blir gravid med den gifta mannen är alltså en slampmamma".
I ett nu borttaget inlägg, men som finns kvar som citat i mitt inlägg #201 (du missade visst det inlägget när du läste hela tråden) säger TS att jag är en slampmamma.
TS tycker att slampmamma är en logisk benämning på en kvinna som blivit mamma genom en otrohetsaffär, så för TS har ordet en innebörd. Alltså är det logiskt att tolka TS kommentar till mig som att hen anklagade mig för att vara en slampa som blivit mamma genom att ligga med en gift man som inte är min egen make.
Eftersom det för dig är viktigt att inte kränka någon antar jag att jag har ditt stöd när jag faktiskt blir illa berörd av att någon sjunker så lågt att hen använder skällsord istället för att komma med sakliga argument.