Anonym (Li) skrev 2017-04-26 12:48:31 följande:
Inte alls. Hade jag velat slingra mig så hade jag inte efterlyst beskrivande ord som passar dessa egoistiska SVINIGA män. Du glömde att jag beskrev dem med två ord. Jag har också varit tydlig med att skilja på "hora" och "slampa" i mina inlägg. Men det hade du förstått om du läst alla inlägg. Om du nu vill förstå d.v.s.
Och vad har då "svin" för koppling till mannens sexualitet och hur kopplar du det till ett skambeläggande epitet om hans föräldraskap?
Återigen, du vill koppla något som inte har det minsta relevans för kvinnans föräldraskap till ordet "mamma".
Varför har du det behovet när du nu inte tycks ha behovet att koppla en persons fetma, snålhet, alkoholkonsumtion, brist på initiativförmåga (eller andra personlighetsdrag som kan användas som nedsättande) till deras föräldraskap?
Har begreppen fettomamma/-pappa, snålmamma/-pappa, alkismamma/-pappa, latmamma/-pappa osv relevans enligt ditt sätt att se? De säger ju lika mycket om deras personligheter och har lika lite med deras föräldraförmåga att göra som "slampmamma".