• Anonym (Li)

Slampmamma?

Är en kvinna som blir gravid med en gift man en slampa? För egen del så anser jag att kvinnor som väljer gifta män som sexpartners är att betraktas som slampor. Jag tycker att det är ett passande uttryck för deras agerande. En slampa som blir gravid med den gifta mannen är alltså en slampmamma. Ganska logiskt i mitt tycke. Jag är väl medveten om att det inte är ett fint uttryck men anser att det passar hennes handlingar. Vad tycker ni? Är det för grovt? Den otrogne mannen anser jag är ett egoistiskt svin.

• Svar på tråden Slampmamma?
  • Anonym (Li)
    Anonym (men fy) skrev 2017-04-19 11:13:13 följande:

Alltså.... hur gammal är du? Du låter vääääldigt ung.

Åh, tack! Jag tar det som en komplimang då unga människor ofta har ett öppet sinne.
  • Anonym (men fy)
    Anonym (Li) skrev 2017-04-19 13:18:21 följande:
    Åh, tack! Jag tar det som en komplimang då unga människor ofta har ett öppet sinne.
    Du har inte öppet sinne. Du är väldigt fördömande. Och det kan vara så när man inte fått livserfarenhet.
  • Anonym (--)

Helt ärligt kan jag inte tycka att kvinnor som ligger med gifta män gör fel. Felet ligger hos männen!

Sen kan man väll tycka att man är lite blåst som kvinna om man tror sig vara bättre än den mannen redan är gift med, han är uppenbarligen beredd att vara otrogen mot en person som han gått så långt som till altaret med så varför skulle han inte vara otrogen mot nästa person.?.

• Anonym (kaffe)
    Anonym (men fy) skrev 2017-04-19 13:22:53 följande:
    Du har inte öppet sinne. Du är väldigt fördömande. Och det kan vara så när man inte fått livserfarenhet.
    Skitsnack, bara för att man bli äldre betyder det inte att man tycker allt jävla idioti är ok. skitbeteende SKA fördömas, hur har du annars tänkt dig att idioter ska förstå att de gör fel? Tror du en bukett rosor och en kram kommer få Lisa att förstå att det inte är så trevligt att knulla sin väninnas sambo?
  • Anonym (kaffe)
    Anonym (--) skrev 2017-04-19 13:23:21 följande:

Helt ärligt kan jag inte tycka att kvinnor som ligger med gifta män gör fel. Felet ligger hos männen!

Sen kan man väll tycka att man är lite blåst som kvinna om man tror sig vara bättre än den mannen redan är gift med, han är uppenbarligen beredd att vara otrogen mot en person som han gått så långt som till altaret med så varför skulle han inte vara otrogen mot nästa person.?.

Är du verkligen helt ärlig nu?
    menar du att det skulle vara ok att knulla med din systers man eller din brors fru?
    Varför inte? Du gör ju inget fel, det är ju bara han/hon som gör fel, inte du eller?
  • Anonym (men fy)
    Anonym (kaffe) skrev 2017-04-19 13:34:09 följande:
    Skitsnack, bara för att man bli äldre betyder det inte att man tycker allt jävla idioti är ok. skitbeteende SKA fördömas, hur har du annars tänkt dig att idioter ska förstå att de gör fel? Tror du en bukett rosor och en kram kommer få Lisa att förstå att det inte är så trevligt att knulla sin väninnas sambo?
    Det är skillnad på väninnas sambo än ett okänt mansexemplar som är gift. Det första är no no. Det andra är skitsamma. Det är upp till killen att inte hoppa över skaklarna.
  • Anonym (Li)
    Anonym (men fy) skrev 2017-04-19 13:22:53 följande:

En slampas situation är självförvållad och ja, jag tar mig rätten att kalla en sådan kvinna för slampa. Jag dömmer inte slampan. Jag konstaterar att hennes agerande gör henne till en slampa. När du levt lika länge som jag så kommer du också att förstå innebörden. Tills dess får du lita på mitt ord.
  • Anonym (--)
    Anonym (kaffe) skrev 2017-04-19 13:35:43 följande:

Är du verkligen helt ärlig nu?

menar du att det skulle vara ok att knulla med din systers man eller din brors fru?

Varför inte? Du gör ju inget fel, det är ju bara han/hon som gör fel, inte du eller?

Jag ifråga är gift. Men om någon är singel och ligger med min man, så även om jag skulle bli sur och bitter på den andra kvinnan så ligger ju felet hos min man. Det är ju han som skulle vara den som va otrogen inte hon ifråga.

Tycker att det är så typiskt kvinnor att sura ner sig på deras rivaler, när problemet ifråga ligger hos männen som faktiskt är dom som är bovar i dramat.
  • Anonym (--)
    Anonym (Li) skrev 2017-04-19 13:36:51 följande:

En slampas situation är självförvållad och ja, jag tar mig rätten att kalla en sådan kvinna för slampa. Jag dömmer inte slampan. Jag konstaterar att hennes agerande gör henne till en slampa. När du levt lika länge som jag så kommer du också att förstå innebörden. Tills dess får du lita på mitt ord.

Och då menar jag om jag utgår från mig själv som är kvinna. Är läget det motsatta att det är kvinnan i relationen somnar otrogen så är det ju hos henne felet ligger inte hos älskaren.

Sen skulle jag själv aldrig vara otrogen, förstår helt ärligt inte vitsen då är man bara ute efter att såra. Bättre att bryta upp innan man sviker någon på det viset, om man har problem i relationen.
Svar på tråden Slampmamma?