Anonym (Rätt in i väggen) skrev 2017-04-22 14:34:19 följande:
Bodde under en bosnisk kvinna/tant (säkert 35 men såg ut som 53). Hon bodde där själv med en femårig son som aldrig verkade lämna hemmet. Så fort jag satt på balkongen och rökte så satt ungen där uppe och dreglade/spottade ner genom glipan mellan balkongen och räcket. Så sjukt äckligt. Och om morsan var på balkongen så sprang hon direkt in när jag kom ut och tände en cigg. Hon smällde demonstrativt igen dörren.
Kort sagt verkade dom verkligen hata mig trots att jag aldrig växlat ett ord med dom. Fy fan vilka sorgliga människor.
Hon måste verkligen hatat dig om hon inte gillat att du rökt under hennes balkong. Det finns ju inget mysigare. Jag "springer" också in om någon jävel på balkongen under min tänder en cigarett.
Och att en femåring "dreglar mellan balkongen och räcket" är inget konstigt. Någon vuxen måste förklara att det är fel och varför. Hade du försökt prata med pojken eller med hans mor hade han förmodligen slutat.
Jag vet fan inte vad som är värre, ett förskolebarn som dreglar ner eller en tant som luktar illa och sprider sin lukt till omgivningen utan att förstå konsekvenserna. Barnet går att uppfostra, det är nog för sent för din del.