• brennaV

För oss med BIM 1-5 juni

Så kom mensen 4 dagar för tidigt i maj. Det gör att jag nu har ny BIM någon gång mellan den 1-5 juni. Ska vi följas åt?

Detta blir vårt 2 försök efter en ofostrig graviditet i slutet på mars. Innan den ofostriga graviditeten har vi haft 2 ma (ett i november och ett i juni). Så försök till nummer 3 har varit lättare sagt än gjort. Har två barn sen innan, med samma man =)

• Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni
  • brennaV

Hur går det för dig? Köpt ett digital graviditest?

orzia1 skrev 2017-05-30 09:04:33 följande:

Om ngn behöver köpa graviditetstest el ägglossning test så säljer jag de jag ej behöver. Pris 4 kr styck plus porto ell alla 80 st för 300 kr inkl frakt. Skicka SMS om ni vill köpa

0731578940

• XAHHA92

Idag kom det rosa på pappret när jag torkade mig (har bim nu i veckan). Inte ens på försök nr 13 tog det sig. Jag bryter ihop hela tiden så fort jag ser någon annan bli gravid och det enda jag tänker på är att jag aldrig lär få barn. Fy fan vad jag hatar detta. Varför ska det vara så jäkla orättvist. :(

• asterisco

Hej! Ansluter mig till tråden, min sambo & jag hopps innerligt men försöker att inte schema eller prata om det.. men jag gör ju det ändå för mig själv ;)

Mitt schema ser ut följande:

Mens 8/5

ägglossning har jag ingen aning om men sexlusten var extrem (3 gånger på en dag) 21/5 & ÄL borde varit där kring de dagarna.

Beräknad mens 5/6

Mår sååååå illa på morgonen, har gjort i 8 dagar nu, alltså "jag vill spy kan inte äta" illa på morgonen fram till typ kl 15.00-17.00... har inga ömma bröst men börjar bli tunga (kanske pga mens som kmr), har haft bubblig mage & spänningar därnere i magen i cirka 5 dagar (kanske pga mens..)

När kan jag testa? Har ett CB tidigt test som ligger och väntar..

Heja er & stor kram!

• Emmie79
    HannaPanna92 skrev 2017-05-30 11:04:24 följande:

Idag kom det rosa på pappret när jag torkade mig (har bim nu i veckan). Inte ens på försök nr 13 tog det sig. Jag bryter ihop hela tiden så fort jag ser någon annan bli gravid och det enda jag tänker på är att jag aldrig lär få barn. Fy fan vad jag hatar detta. Varför ska det vara så jäkla orättvist. :(

Usch, beklagar verkligen. Lika tråkigt varje gång den där dumma mensen kommer. Bryt ihop, tyck synd om dig själv, gråt! Och kom sen igen! Skickar massa styrkekramar!
  • Pennie22
    HannaPanna92 skrev 2017-05-30 11:04:24 följande:

Om det bara är rosa ska du inte ta ut något i förskott :)
  • LovisaTilda

För er som liksom jag fått mensen denna månad finns en ny tråd. "För oss med BIM 25-30 juni" där vi kan följas åt på resan mot ett pluss :)

• Sommarhopp
    LovisaTilda skrev 2017-05-30 12:06:39 följande:

För er som liksom jag fått mensen denna månad finns en ny tråd. "För oss med BIM 25-30 juni" där vi kan följas åt på resan mot ett pluss :)

Jag kommer nog dit strax. Har fått mensvärk idag o tempen sjönk med 0.1 grad idag. Gissar att den kommer imorgon.
  • Isvattenis
    FrökenJ90 skrev 2017-05-29 21:30:29 följande:
    Ja jättespännande ^^ Tanken är att försöka hålla sig till på fredag. Då tar sambon examen så hade varit en fantastisk present ;) Kommer vara på bim+1-2 på fredag :) När ska du testa? :)
    Tog ett test imorse vilken va så klart super blankt. Fattade man ju så varför gör man de ;P
    Nu ska jag inte testa förens BIM+1,(om de händer) de va då jag plussade med sonen.
  • Isvattenis

Någon mer som upplever ömhet runt livmodertappen?

Kan inte komma ihåg att jag gjort de förr innan BIM?

Bara runt ÄL

• FrökenJ90
    Isvattenis skrev 2017-05-30 12:18:12 följande:

Tog ett test imorse vilken va så klart super blankt. Fattade man ju så varför gör man de ;P

Nu ska jag inte testa förens BIM+1,(om de händer) de va då jag plussade med sonen.

Åh, hoppas att det bara var för tidigt för dig att testa ^^ Ska se om jag kan hålla mig till fredag, kanske blir ett test på torsdag när bim är om tempen fortfarande är hög då :)
Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni