• brennaV

För oss med BIM 1-5 juni

Så kom mensen 4 dagar för tidigt i maj. Det gör att jag nu har ny BIM någon gång mellan den 1-5 juni. Ska vi följas åt?

Detta blir vårt 2 försök efter en ofostrig graviditet i slutet på mars. Innan den ofostriga graviditeten har vi haft 2 ma (ett i november och ett i juni). Så försök till nummer 3 har varit lättare sagt än gjort. Har två barn sen innan, med samma man =)

• Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni
  • royce
    Jooosen skrev 2017-05-26 23:31:44 följande:
    Ja jag antar det! Hur många dagar till mens har du? Jag har bim-4!
    Jag är på BIM-6 idag :) BIM 1 juni.
  • Jooosen
    royce skrev 2017-05-26 23:43:30 följande:

Jag är på BIM-6 idag :) BIM 1 juni.

Menar Bim-8!! Skrev fel! Okej, ja ska ha mens 3 juni!
  • XAHHA92

Eftersom jag fick min äl två dagar tidigare så tror jag att jag har bim 31/5 eller 1/6. Har nu sedan måndags varit EXTREMT dålig i magen. Gaser så jag nästan kan flyga iväg och får springa till toa flera gånger per dag. Det stack till/drog lite i tjejmagen i början på veckan också.

Tänkte faktiskt ta ett test på söndag, passande på morsdag hehe.

• LovisaTilda

I natt stramar det som tusan i magen, typ som när man gjort sit ups och får träningsverk (vilket jag inte gjort då ;) ). Men strömningen känns ganska högt upp i magen.

Tänk vad man analyserar allt som känns lite annorlunda :)

Vaknade btw nu för att jag var kissnödig :D

Åååå, jag vet att jag får svaret i veckan när BIM infaller, men det är ju så svårt att sluta tänka på det!

• brennaV

Fan, känns som det är kört denna månad. Har redan börjat få mensvärk. Känns som mensen kommer vilken dag som helst. Blä

• Pennie22

Hej tjejer! Hur mår ni ? Min mage är såå uppsvälld! Jag känner mig konstig när jag vaknar på mornarna som att jag har lite svårare att andas. Sen känner jag mig konstig om jag väntar med att äta frukost för länge. Är på Bim -7 idag. Jag tog ett testa tidigt test flr skojjs skull men syntes inget. :D om jag är skengravid så är det sjukt hur man jan lura sig själv..spännande är det iallafall. När har ni bestämt er gör att testa er ?

• Pennie22
    LovisaTilda skrev 2017-05-27 02:36:25 följande:

I natt stramar det som tusan i magen, typ som när man gjort sit ups och får träningsverk (vilket jag inte gjort då ;) ). Men strömningen känns ganska högt upp i magen.

Tänk vad man analyserar allt som känns lite annorlunda :)

Vaknade btw nu för att jag var kissnödig :D

Åååå, jag vet att jag får svaret i veckan när BIM infaller, men det är ju så svårt att sluta tänka på det!

Förstår dig precis ( :
  • LovisaTilda
    Pennie22 skrev 2017-05-27 07:16:40 följande:

Hej tjejer! Hur mår ni ? Min mage är såå uppsvälld! Jag känner mig konstig när jag vaknar på mornarna som att jag har lite svårare att andas. Sen känner jag mig konstig om jag väntar med att äta frukost för länge. Är på Bim -7 idag. Jag tog ett testa tidigt test flr skojjs skull men syntes inget. :D om jag är skengravid så är det sjukt hur man jan lura sig själv..spännande är det iallafall. När har ni bestämt er gör att testa er ?

Jag testade i morse. BIM -4, eller BIM -5, testlagrets stickor. Inte ett tecken.

Visserligen väntat. Tror ju inte att jag är gravid egentligen, för då har simmarna överlevt länge för att befrukta ägget. Men jag har så sjukt ömma bröst, så hoppet fanns ju.
  • Pennie22
    LovisaTilda skrev 2017-05-27 08:24:36 följande:

Jag testade i morse. BIM -4, eller BIM -5, testlagrets stickor. Inte ett tecken.

Visserligen väntat. Tror ju inte att jag är gravid egentligen, för då har simmarna överlevt länge för att befrukta ägget. Men jag har så sjukt ömma bröst, så hoppet fanns ju.

Spännande! Mycket kan hända på 4 dagar ;) Håller tummarna för dig :)
Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni