• brennaV

För oss med BIM 1-5 juni

Så kom mensen 4 dagar för tidigt i maj. Det gör att jag nu har ny BIM någon gång mellan den 1-5 juni. Ska vi följas åt?

Detta blir vårt 2 försök efter en ofostrig graviditet i slutet på mars. Innan den ofostriga graviditeten har vi haft 2 ma (ett i november och ett i juni). Så försök till nummer 3 har varit lättare sagt än gjort. Har två barn sen innan, med samma man =)

• Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni
  • Hebembe

Hoppar in här, hoppas okej :) På försök nr 1 och hade inga förväntningar alls på lyckträff. På BIM -2 idag och det molar en hel del, som om mensen vore på gång. Men jag mår även illa... Har inte testat än, men beställt hem ett gäng stickor som borde dyka upp idag. Kan ju likaväl vara vanlig mensvärk, men hoppet lever :)

• LillaAw

Jag är på äl + 6 har jätteömma bröst och huvudvärk. Stack till lite på vänster sida i livmodern typ idag. Annars inget. Känns som vid PMS, får såhär då också. Ska ta ett testa tidigt test på söndag tänkte jag för på måndag börjar min semester och då vill jag tänka på annat :)

• Lilja020710

Har bom på söndag4/5 fick lite rosa på pappret i morse men mer som blod nu på eftermiddagen så tror mensen är tidig typiskt:( öm i tjejmagen igår stack till o brösten är större svullna strutiga så trodde jag hade liten chans igår men nu verkar det kört. Blir så ledsen

• Lilja020710
    Lilja020710 skrev 2017-05-29 17:14:51 följande:

Har bom på söndag4/5 fick lite rosa på pappret i morse men mer som blod nu på eftermiddagen så tror mensen är tidig typiskt:( öm i tjejmagen igår stack till o brösten är större svullna strutiga så trodde jag hade liten chans igår men nu verkar det kört. Blir så ledsen

"Bim "
  • brennaV

Vad typiskt. Hade du koll på äl? Tänkte om det kunde vara en nidblödning?

Lilja020710 skrev 2017-05-29 17:14:51 följande:

• Lilja020710
    brennaV skrev 2017-05-29 17:50:46 följande:

Nä kollade inte hela äl fick slut på stickor men hade sex varje dag under den perioden .
  • Lilja020710
    brennaV skrev 2017-05-29 17:50:46 följande:

Hur mycket kan man blöda om det är nidblödning? Tror nog det är mens men dagarna här får utvisa ...
  • Isvattenis

ÄL + 8. Känner ingenting. De enda som skiljer från andra månader är att jag alltid brukar få rikliga flytningar efter de torra dagarna efter ÄL. Nästan så jag ibland trott att jag har ÄL igen. Men bu har jag bara haft lite Lotion flytningar varje dag. Inget mer.
    Inga ömma bröst, nada

• LovisaTilda

Spottings idag. BIM på torsdag så gissar att mensen blir lite tidig denna månaden. Men hellre det! Då går det fortare tills vi kan testa nästa gång igen :D

Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni