• brennaV

För oss med BIM 1-5 juni

Så kom mensen 4 dagar för tidigt i maj. Det gör att jag nu har ny BIM någon gång mellan den 1-5 juni. Ska vi följas åt?

Detta blir vårt 2 försök efter en ofostrig graviditet i slutet på mars. Innan den ofostriga graviditeten har vi haft 2 ma (ett i november och ett i juni). Så försök till nummer 3 har varit lättare sagt än gjort. Har två barn sen innan, med samma man =)

• Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni
  • LovisaTilda
    Pennie22 skrev 2017-05-27 08:26:25 följande:

Spännande! Mycket kan hända på 4 dagar ;) Håller tummarna för dig :)

TAck! Detsamma!! :)
  • FrökenJ90
    Isvattenis skrev 2017-05-26 21:06:50 följande:

Tänker också testa den 2/6 då är jag på ÄL+13 .

vi ska på fest på kvällen.

Dock visade inte sonens plus förens BIM+2

Lotion flytning, bröstvårtorna är inte ömma längre och jag känner mig irriterad på mannen från o till.

Åh spännande! Hoppas att vi får våra plus då ^^ Är på äl+15 den andra juni :) Jag känner inte av någonting alls faktiskt. Det enda är väl möjligtvis att jag sovit sämre de senaste nätterna men vet ej om det är ett tecken ens xD
  • Isvattenis

ÄL +6 idag. Kunde bara inte sova inatt.
    Har bara Lotion flytningar. Varje månad vid de här laget brukar jag ha rikliga flytningar nästan så man trott att jag har ÄL igen.
    Men jag känner ingenting. Strutiga o tunga bröst bara men ingen annan. Denna vecka komma bli en lång väntan...

• Jooosen

Bim -7 idag. Känner absolut ingenting. Vet att det är jättetidigt men känner på mig att det inte blivit något denna månad :(

• LillaAw

Är på äl + 3 och är svullen om magen och brösten. Hade ont i bröstvårtorna igår men allt känns precis som vid PMS. Får man Pms om det inte tog sig?

• Jooosen
    LillaAw skrev 2017-05-27 13:25:18 följande:

Är på äl + 3 och är svullen om magen och brösten. Hade ont i bröstvårtorna igår men allt känns precis som vid PMS. Får man Pms om det inte tog sig?

Det undrar jag oxå! Har ont under vänstra bröstet som jag alltid får några dagar efter äl... just därför tror jag att det inte tog sig..
  • FrökenJ90

Är på äl+9 idag. Har inte känt någonting alls innan. Idag typ "drar" det i magen. Nästan som träningsvärk. Men annars ingenting.

• LillaAw
    Jooosen skrev 2017-05-27 13:32:29 följande:

Det undrar jag oxå! Har ont under vänstra bröstet som jag alltid får några dagar efter äl... just därför tror jag att det inte tog sig..

Jobbigt att inte veta :/ vill bara att tiden ska gå nu så man kan tänka på något annat haha.
  • orzia1
    Isvattenis skrev 2017-05-27 21:01:46 följande:

Undviker ni nått under tiden mellan ÄL och BIM?

Alkohol? Kolhydrater? Socker?

Undviker alkohol
Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni