• brennaV

För oss med BIM 1-5 juni

Så kom mensen 4 dagar för tidigt i maj. Det gör att jag nu har ny BIM någon gång mellan den 1-5 juni. Ska vi följas åt?

Detta blir vårt 2 försök efter en ofostrig graviditet i slutet på mars. Innan den ofostriga graviditeten har vi haft 2 ma (ett i november och ett i juni). Så försök till nummer 3 har varit lättare sagt än gjort. Har två barn sen innan, med samma man =)

• Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni
  • Jooosen
    Emmie79 skrev 2017-06-02 08:58:23 följande:

Mensen kom nu när jag satt hos min terapeut...

Lämnar den här gruppen nu men önskar er alla stort lycka till och många plus!

Nu väntar utredning om två veckor, sen får vi se vad läkarna säger.

Lycka till! Kramar
  • brennaV

Spottings- mens på G, så bättre försök nästa månad för oss. Heja alla som kämpar i denna tråd<3

• Pasgetti

Oj vad många som fått mens :( Så tråkigt... Någon mer som har någon dag till BIM?

Är själv på Äl +10 idag, men testade negativt i morse. Ska testa igen på söndag.

• Jooosen
    Pasgetti skrev 2017-06-02 10:32:44 följande:

Oj vad många som fått mens :( Så tråkigt... Någon mer som har någon dag till BIM?

Är själv på Äl +10 idag, men testade negativt i morse. Ska testa igen på söndag.

Äl+11 Bim-1. Känner du något? Jag känner inte mycket... tänkte testa imorse men struntade faktiskt i det! Håller tummarna!!!
  • Emmie79
    brennaV skrev 2017-06-02 10:21:10 följande:

Spottings- mens på G, så bättre försök nästa månad för oss. Heja alla som kämpar i denna tråd<3

Neej! Fasen vad trist. Jag trodde verkligen att du skulle plussa! Kramar!
  • Jooosen

Tror oxå jag får mens imorn. Vore kul o göra en lite mindre grupp igen! Med endast några datum i juli hehe..

• orzia1
    Emmie79 skrev 2017-06-02 08:58:23 följande:

Mensen kom nu när jag satt hos min terapeut...

Lämnar den här gruppen nu men önskar er alla stort lycka till och många plus!

Nu väntar utredning om två veckor, sen får vi se vad läkarna säger.

Finns en grupp med folk som försökt 6 mån el längre. Välkommen dit
  • brennaV

Japp! Fixar en efter helgen

Jooosen skrev 2017-06-02 10:56:56 följande:

Tror oxå jag får mens imorn. Vore kul o göra en lite mindre grupp igen! Med endast några datum i juli hehe..

• brennaV

Mm, lite tråkigt men vi fick ju "bara" till det på dagen som äl visade glad gubbe, kanske hade behövt få till det dagen efter också. Nya tag senare denna månad <3

Emmie79 skrev 2017-06-02 10:54:41 följande:

Neej! Fasen vad trist. Jag trodde verkligen att du skulle plussa! Kramar!

• Jooosen
    brennaV skrev 2017-06-02 11:14:58 följande:

Japp! Fixar en efter helgen

Gör så! Nästa Bim 1 juli för mig.. juli blir vår månad!!
Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni