• brennaV

För oss med BIM 1-5 juni

Så kom mensen 4 dagar för tidigt i maj. Det gör att jag nu har ny BIM någon gång mellan den 1-5 juni. Ska vi följas åt?

Detta blir vårt 2 försök efter en ofostrig graviditet i slutet på mars. Innan den ofostriga graviditeten har vi haft 2 ma (ett i november och ett i juni). Så försök till nummer 3 har varit lättare sagt än gjort. Har två barn sen innan, med samma man =)

• Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni
  • brennaV

Men du.....än så länge har ju inte din mens kommit.

Min nästa bim är 3/7. Jag gör en tråd för oss med bim 1-6 juli!

Jooosen skrev 2017-06-02 11:41:18 följande:

Gör så! Nästa Bim 1 juli för mig.. juli blir vår månad!!

• luciabarn

Tråkigt att så många fick mens idag :( själv väntar jag fortfarande. BIM har flyttats från söndag till imorgon i min app.. tänkte göra ett tidigt test i eftermiddag.. förväntar mig dock att det visar neg och att mensen kommer under helgen..

Det är flera som skriver om sin tapp, hur "ska" tappen kännas innan mens vs om man är gravid?

• Jooosen
    brennaV skrev 2017-06-02 12:01:16 följande:

Men du.....än så länge har ju inte din mens kommit.

Min nästa bim är 3/7. Jag gör en tråd för oss med bim 1-6 juli!

Haha helt sant! Men har en känsla... kanon gör så så kaaaanske vi ses där
  • Jooosen
    Pennie22 skrev 2017-06-02 12:31:18 följande:

Fick min mens idag 1 dag tidigt! Lycka till tjejer <3

Tråkigt!
  • luciabarn

Jag försökte mig på det där med att känna på tappen.. men, har nog ingen koll på exakt var den sitter haha.. däremot när jag försökte känna så hade jag lite rosa blod på fingret efter. Så jag antar att mensen är på G :(

• luciabarn
    Pennie22 skrev 2017-06-02 12:31:18 följande:

Fick min mens idag 1 dag tidigt! Lycka till tjejer <3

Tråkigt :( lycka till nästa månad!!
  • jankie

Jag har bim 6/6. Testade idag och de visade neg. Hade MF 5/5,
    Har känningar dock inte lika starka som förra månaden när jag plussade. Är under utredning nu då jag haft 3 MF. Lämnat 8 rör blodprover. Var hos gyn den 24/5 och hon sa att jag kommer få mens snart... dock har de ej kommit ännu. Så jag lever på hoppet att de tog sig dagarna innan jag va hos henne.

• brennaV

Hej! Beklagar dina MF. Jag har också 3mf i bagaget sen förra året i april.har du barn sen innan?

Vad för blodprover har du fått lämna?

jankie skrev 2017-06-02 12:56:22 följande:

Jag har bim 6/6. Testade idag och de visade neg. Hade MF 5/5,

Har känningar dock inte lika starka som förra månaden när jag plussade. Är under utredning nu då jag haft 3 MF. Lämnat 8 rör blodprover. Var hos gyn den 24/5 och hon sa att jag kommer få mens snart... dock har de ej kommit ännu. Så jag lever på hoppet att de tog sig dagarna innan jag va hos henne.

• jankie
    brennaV skrev 2017-06-02 13:16:07 följande:

Hej! Beklagar dina MF. Jag har också 3mf i bagaget sen förra året i april.har du barn sen innan?

Vad för blodprover har du fått lämna?

Jag har en dotter född 09.
    Nåt med DNA. Som både jag o sambon ska lämna, där kollar de kromosomer. Sen tog de nån för blodproppar, sen de vanliga med klamydia o sånt. Svar får vi efter 2 månader, så hoppas jag kan bli gravid innan det.
    Har pcos men de kunde hon inte se några tecken på nu. ???? så antar att börja äta lchf hjälpte mig att bli av med det.
Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni