BIM Juni 2017
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Jag ser :) Sådär såg mitt ut innan BIM i april, tyvärr slutade det i missfall dock. Men vågar hälsa ett litet grattis. Testa igen imorgon, men vänta tills eftermiddagen för dom testen gav svagare resultat på morgonen (i alla fall för mig)
svagare, i principt blankt imorse :( känner mig supernere.... Är det sant att det kan vara starkare på kvällen/em? :(
Hej alla. Jag läser mest oc har inte skrivit nåt tror jag inte. Jag hade bim igår och har inte direkt funderat något förutom igår när mensen inte kom och idag.. och hoppats. Gjorde 2 test och de visade negativt. Så jävla skit. Visserligen har vi försökt i 2 månader, men vi har kört oskyddat i två år. Så jag tror faktiskt inte de kommer bli nåt nångång. Alla mina vänner är gravida osv. Jag vill bara gå köpa babykläder o allt sånt, men kan ju inte göra de redan nu?? Jag hatar min kropp och är så ledsen.. killen säger bara jaja de blir när de blir.. e väl sant, men ändå frustrerande. Känns som de aldrig kommer att ta sig.

Är ägglossning på g ? Den svaga rosa bredvid ett gravtest är från igår och den andra är från idag
Vart i din menscykel befinner du dig?
Jag brukar aldrig ha såhär ömma bröst mellan äl och bim som jag har nu. Hade det sist jag plussade men som slutade i ett MA. Så man börjar ju hoppas att det är något. Testade med ägglossningstest imorse för att se om jag har några hormoner i kroppen. Men det var helt blankt.. Känner mig så besviken :(