BIM Juni 2017
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)
Nån mer? :D
Är ganska säker på att mensen kommer inom några dagar. Tempen droppade i morse och jag har menskänningar..
Jag förstår :) jag har fått negativt på allt än så länge så det känns ingen idé att testa igen förrän efter bim, dvs imorgon, om den inte dyker upp. Men så jäkla skumt alltså. Vaknade idag nu med hemsk värk, övertygad om att den NU åtminstone hade kommit men nej.
Kom ditt plus då den femte dagen med värk? När har du bim denna gång med tanke på att din värk kommit nu? :)
Jag har bim imorgon eller på tisdag. Testade negativt idag. Men nu tänker jag om jag är en sk låghormonare? Vid min förra graviditet hade jag äl runt 20 mars och testade inte positivt förrän 23 april. Jag hade testat innan men det var negativt. Har ni tankar/ erfarenhet av det?
(Den graviditeten var för några år sen, och resulterade i bebis)
Hur lång lutealfas har ni? Dvs mellan ägglossningen och nästa mens? Jag har mellan 10-12 dagar, hade 15 dagar förr om åren.
Hur lång lutealfas har ni? Dvs mellan ägglossningen och nästa mens? Jag har mellan 10-12 dagar, hade 15 dagar förr om åren.
När typ alla test säger att de ger 98% tillförlitliga resultat så tidigt som 4 dagar innan bim så lär det ju knappast bli nåt om man får negativt dagen innan bim?
När typ alla test säger att de ger 98% tillförlitliga resultat så tidigt som 4 dagar innan bim så lär det ju knappast bli nåt om man får negativt dagen innan bim?
Tidigare har jag alltid haft 14-15 dagar, numer verkar jag ha ungefär 12 dagar.