Bf augusti 2017
Någon med bf i augusti som vill följas åt den sista biten (och inte flytta till facebook)? Skulle vara roligt! Jag har bf den 16/8, har en 1,5-årig son sedan innan.
Någon med bf i augusti som vill följas åt den sista biten (och inte flytta till facebook)? Skulle vara roligt! Jag har bf den 16/8, har en 1,5-årig son sedan innan.
Helt fantastiskt!! Stort grattis! Skönt att ha en snabb förlossning :) gick din (dina) andra barn lika snabbt?
Det gick undan här och vi fick en till liten flicka nu på morgonen :) Hon hade bråttom ut. Första riktiga värken vid 00.30 och fem timmar senare var hon ute. Är helt utmattad nu.
Är glad att jag inte behövt oroa mig för att bli ivägskickad med tanke på att det är semestertider. Mannen och dottern blev tom erbjudna eget rum.
Det gick undan här och vi fick en till liten flicka nu på morgonen :) Hon hade bråttom ut. Första riktiga värken vid 00.30 och fem timmar senare var hon ute. Är helt utmattad nu.
Är glad att jag inte behövt oroa mig för att bli ivägskickad med tanke på att det är semestertider. Mannen och dottern blev tom erbjudna eget rum.
Alltså de här jäkla ljumsk-huggen. En snabb googling tyder på att det är bebis som borrar sig nedåt och trycker på nerver. Kortvarigt men intensivt. Nyss gjorde det så vansinnigt ont att jag skrek och satte mig rakt ned på golvet. Tur att jag var hemma. Den himla bebisen kunde ju ta och komma ut istället när det nu är så trångt där inne...?!
Tack för alla gratulationer! Vi mår alla bra, men är trött som skam nu haha.
Alltså de här jäkla ljumsk-huggen. En snabb googling tyder på att det är bebis som borrar sig nedåt och trycker på nerver. Kortvarigt men intensivt. Nyss gjorde det så vansinnigt ont att jag skrek och satte mig rakt ned på golvet. Tur att jag var hemma. Den himla bebisen kunde ju ta och komma ut istället när det nu är så trångt där inne...?!
Jag kan trösta dig med att jag också hade typ värk i ljumskarna nu dagarna innan förlossningen drog igång. Och då har ungen legat väldigt högt upp, alltså man hade lätt kunnat vända på henne. Så det stämmer nog ganska väl att det borrar sig nedåt och gör bebisen gör sig startklar :)
Jag håller tummarna för er alla här! :)
Hej tjejer!
Har kollat in här på er tråd ett par gånger men inte skrivit.
Är gravid med barn nr 2 som visat sig vara en liten kille ???? har bf 13/8.
Dottern är 7 år och kom ut 10 dagar före bf.
Kommer inte ihåg hur jag mådde dagarna innan förlossningen, så tyckte det var lite kul
att hitta er tråd och följa er som faktiskt är i samma sits. Hoppas det går bra att jag joinar er här nu i slutspurten ????