Pigall skrev 2017-11-24 16:15:54 följande:
Usch vad jobbigt att höra!! Jag lider verkligen med er! Det är så oerhört tungt! Innerst inne hoppas man ju ända till testdagen trots att man utåt säger sig vara säker på att det inte blivit. Du är en sån positiv kraft och jag önskar verkligen innerligt att nästa gång blir gången ni får se ert plus! All kärlek och värme!
Tack snälla Du <3 - ja 3 gången gillt får det bli. Läkaren ringer 18/12 med en bedömning hur vi fortsätter. All lycka till dig <3 Kram!
MollyB skrev 2017-11-24 20:06:25 följande:
Så tråkigt att höra! Förstår att det måste kännas jättejobbigt! Jag hoppas verkligen att ni får komma igång snart igen och att det går vägen nästa gång <3 många styrkekramar! Ta hand om er!
Tack rara <3 det är tufft - oerhört tufft, ändå lättare denna gången. Det är lättare att gå vidare eftersom det inte ens fäste denna gång.. min första IVF var jag ju gravid till v13 och det var hemskt.. vill inte vara med om det igen, det var oerhört svårt att reparera sig efter det. Nu är jag mest revansch sugen och har ett jävlar anamma på att detta ska fan gå!
All lycka till dig på din resa! Kram!
Linsi skrev 2017-11-24 21:15:52 följande:
Åh va tråkigt - svarade just dig i andra tråden.
Vi får hålla ihop i januari, då är det dags för mig att starta. Mensen bör komma i vecka 2 så tills dess får jag se till att sprutorna är hemma :)
Ta hand om er!
Ja det gör vi - då håller vi ihop <3 jag vet inte när i januari det blir. Vet väl mer efter min läsarkontakt som jag ska ha den 18/12.
Stor kram till dig!