Pigall skrev 2017-09-10 12:06:16 följande:
RD6 idag och den här lutinusen håller på att göra mig galen! Jag har så ont i brösten att jag tror de kommer explodera. De ser ut att göra det också. Någon mer som har samma besvär och listat ut hur man kan lindra det? Kan typ inte koncentrera mig för de värker så mycket:(
Och en fråga till er som har gjort korta protokollet, hur många dagar fick ni spruta? Är lite orolig att mina ägg växte för snabbt och därför fick sämre kvalitet. Det gick en vecka från sprutstart till ovitrelle för min del.
Jag tycker att mina ägg också växte för snabbt. Det var bara 8 dagar för mig. Fick 13 ute, 9 som befruktades, ett till frysen och ett till mig.. Jag hade bara en VUL på dag 6, vilket känns lite för sent, verkade att de brydde inte så mycket om vad händer med mig. Men kanske första gången är alltid så :)
Vad drygt med ont i brösten. Jag hade jätteont i början efter några Gonal sprutorna omkring ägglossningenstid, men sen minskat det. De är ömma nu, men inte så mycket faktiskt. Hoppas det är en bra tecken för dig :)