Är du otrogen?
Har hängt på det här forumet ett tag och det verkar vara många som är i dåliga förhållanden.
Är du / varit otrogen? Och varför?
Har hängt på det här forumet ett tag och det verkar vara många som är i dåliga förhållanden.
Är du / varit otrogen? Och varför?
Jag hoppas han hyr in städhjälp som gör hans del av jobbet därhemma!
Vet inte om jag blir mest upprörd över ditt tunnelseende eller din skrift. Vad jag vet är att inget utav det är min ensak. Däremot är det kanske så det kan gå när det skiljer 12 år emellan. Oftast växer en kvinnas sexlust med åren medan mannens minskar. Tror du att han skulle känna sig lika sviken om han visste som du säger dig du skulle ha känt dig om han var otrogen?
Förresten vill jag också ha sex flera gånger om dagen. Troligen kommer så ej vara fallet om 15-20 år.
Tack för den informationen. Intresseklubben antecknar :)
Förstår att det är ganska kontroversiellt , trodde aldrig jag någonsin skulle vara otrogen. Det är möjligt , det kombinerat med arbetet och att han tar mig förgivet.
Det är jag övertygad om, att han skulle känna sig sviken
Jag inser att vi förändras, har alltid gillat sex och min man älskade det också. Men under senaste sig 4-5 åren har hans kärlek till mig sjunkit drastiskt iom hans arbete. Hade det varit lusten som sjunkit pga ålder så hade jag varit ok med det, finns många andra sätt att tillfredsställa sin tjej på, och den kroppsliga närheten, beröringen och bekräftelsen skulle inte försvinna . Han gjorde ett val , och lät inte mig vara delaktig i beslutet trots att det påverkar oss båda två.
Otrogna kvinnor är gratishoror och billiga slampor.
Otrogna kvinnor är gratishoror och billiga slampor.
Snarare ganska vanligt verkar det som. Även om jag kan tycka det är ett fegt beteende att släcka sin törst bakom ryggen på en ovetandes partner man till och med gift sig med (kanske har barn ihop med också) så är det ju var och ens förhållande. Kan bara hoppas du sagt alla orsaker du skriver om här till mannen med.
Jag har aldrig varit otrogen. Kommer från att långt förhållande och separerade för ett år sen.
Men Har sen en tid tillbaka träffat en 13år äldre man som är gift. Vi är båda överens om att detta enbart är en sexuell relation och ingen av oss är intresserad av att utveckla det till något seriöst.
Ja, för min älskare ger mig så kraftiga och härliga orgasmer som min man inte klarar av. Min älskare kan få mig att skrika av njutning och det har ingen annan gjort tidigare. Jag vill inte vara utan den njutningen. Man lever bara en gång och då vill jag njuta så mycket jag kan.